سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

رونمایی از مستند حاج آقا وزیری در یزد

در مراسمی با حضور جمعی از مسئولان، خانواده مرحوم وزیری و هنرمندان یزدی از مستند حاج آقا وزیری در سالن شهید آوینی یزد رونمایی شد.

مستند ۴۵ دقیقه‌ای حاج آقا وزیری، که به تهیه کنندگی و کارگردانی محسن عباسی سرچشمه تولید شده به ابعاد شخصیتی، سبک زندگی و خدمات ارزشمند حجت الاسلام و المسلمین مرحوم سیدعلی محمد وزیری موسس کتابخانه وزیری یزد پرداخته است.

مدیر کل صدا و سیمای مرکز یزد در آیین رونمایی از این مستند، با اشاره به اینکه یکی از وظایف رسانه ملی هویت و هویت محوری است گفت: ما در صدا و سیمای مرکز یزد تلاش کردیم این هویت رادر آثار مختلف تقدیم مخاطبان کنیم که نمونه آن نیز تولید مستند حاج آقا وزیری است.

کریمی با اشاره به شخصیت محبوب و مردمی مرحوم وزیری، افزود: این عالم دینی در طول دوران زندگی خود منشاء خدمات و برکات زیادی برای مردم بوده که در این مستند گوشه‌ای از این خدمات به خوبی به تصویر کشیده شده است.

قائم مقام سازمان فرهنگی، اجتماعی و و رزشی شهرداری یزد هم با بیان شخصیت ممتاز تاریخ معاصر استان و کشور مرحوم محمدعلی وزیری گفت: احیای نماز جمعه، احیای مسجد جامع یزد، جلوگیری از تخریب حسینیه امیرچقماق و تاسیس کتابخانه بزرگ وزیری یزد از خدمات ارزشمند این عالم دینی بوده است.

زارع به تولیدات مستند مفاخر و مشاهیر یزد نیز اشاره و خاطرنشان کرد: سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری یزد برنامه‌ای دارد که هر فصل ۲ مستند از چهره‌های مفاخر یزدی را به شهروندان معرفی کند که این کار با مشارکت صداوسیمای مرکز یزد انجام می‌شود.
مستند حاج آقا وزیری، پنجشنبه ۷ دی ماه ساعت ۱۹ و تکرار آن جمعه ساعت ۱۱ از شبکه یزد پخش می‌ شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.