سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش مدت ماندگاری مسافران با ارتقای کیفی خدمات بین راهی در میامی

فرماندار میامی از لزوم برنامه‌ریزی برای ارائه خدمات شایسته به زائران و مسافران در نوروز ۱۴۰۳ خبر داد و گفت: ارتقای کیفی خدمات به افزایش مدت ماندگاری مسافران کمک می‌کند.

علیرضا آشوری فرماندار میامی در جلسه ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران شهرستان میامی ویژه نوروز اظهار کرد: دستگاه‌های اجرایی باید برای برنامه‌ریزی، ارائه خدمات و اجرای برنامه‌های مختلف اقدام کنند.

وی با تأکید به اینکه افزایش سطح کیفی و رضایتمندی زائران در سفر به شهرستان میامی در دستور کار است، ادامه داد: نظارت بر تأسیسات گردشگری، مجتمع‌های پذیرایی و اقامتی، نمازخانه‌ها، سرویس‌های بهداشتی و رستوران‌ها با هدف افزایش رضایتمندی و ماندگاری مسافران در میامی انجام شود.

مسؤول نمایندگی میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی شهرستان میامی با تأکید بر اینکه لازم است نقاط قوت و ضعف سال گذشته بررسی شود تا بتوانیم عملکردی مطلوب را در نوروز ۱۴۰۳ داشته باشیم، گفت: باید از تمام ظرفیت‌های دستگاه‌های اجرایی و مردمی برای خدمات‌رسانی بهتر و مطلوب‌تر به زائران و مسافران استفاده شود.

سید محمدصادق رضویان با اشاره به اینکه حدود ۱۵۰ کیلومتر از محور اصلی تهران مشهد مربوط به شهرستان میامی است، افزود: افزایش کیفیت خدمات‌دهی تأسیسات گردشگری به مسافران و زائران، همکاری تمام دستگاه‌ها اجرایی و خدمات‌رسان برای افزایش مدت ماندگاری مسافران و زائران در استان، نظارت بر مجتمع‌های خدمات رفاهی و رستوران‌های بین راهی و انجام اقدامات پیشگیرانه برای جلوگیری از تصادف‌های جاده‌ای و کاهش آن، از اولویت‌های ستاد خدمات سفر به مسافران و زائران در نوروز ۱۴۰۳ است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.