سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از برترین‌های جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی تیپ ۴۸ فتح

برترین‌های جشنواره مالک اشتر اِشراف فرماندهی تیپ ۴۸ فتح در زمینه‌های سازندگی، محرومیت زدایی، پشتیبانی و مخابرات تجلیل شدند.

آیت اله حسینی نماینده ولی فقیه در استان امروز دوشنبه چهارم دی در مراسم تجلیل از برترین های جشنواره مالک اشتر اشراف فرماندهی تیپ ۴۸ فتح افزود: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح در این چند سال با وجود دور بودن از خانواده و شرایط سخت در مرزها از جمهوری اسلامی دفاع کردند.

وی با بیان اینکه ایران اسلامی امروز همه قدرت ها را به چالش کشانده است، افزود: آمریکا می گوید یک روز ایرانیان از ما می ترسیدند و حالا ما از قدرت ایرانیان می ترسیم.

وی با بیان اینکه فعالیت های جمهوری اسلامی همان رسالتی است که امام زمان(عج) از ما می خواهد، ادامه داد: ما امروز دستورات خداوند متعال را اجرا می کنیم و هیچ هراسی نداریم.

فرمانده تیپ ۴۸ فتح هم با بیان اینکه رزمندگان این تیپ هیچ گاه نگذاشتند جزیره امن جمهوری اسلامی ناامن شود، گفت: این رزمندگان امروز در حوزه ها و عرصه های مختلف در آمادگی کامل برای مقابله با دشمن هستند.

سردار حسن حکمتیان افزود: رزمندگان تیپ ۴۸ فتح نه تنها در جنگ سخت بلکه امروزه در عرصه سازندگی، محرومیت زدایی، کرونا، آتش سوزی، سیل و زلزله آماده خدمت رسانی به مردم بودند و هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.