سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

شبکه حل مسئله علمی در فارس راه‌اندازی می‌شود

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس از ایجاد بزرگترین شبکه حل مسئله علمی استان توسط این سازمان خبر داد.

مجید میکائیلی در حاشیه رویداد جام رسانه فارس در جمع خبرنگاران بیان کرد: یکی از نگاه‌های سازمان بسیج علمی و فناوری فارس این است که عرصه‌های مختلف علمی به ویژه حوزه دانش بنیان را در رسانه‌ها معرفی کنیم.

او با اشاره به وجود نزدیک به ۱۰۰ مرکز علمی، پژوهشی و فناوری در فارس، افزود: حدود ۱۵۰۰ شرکت دانش بنیان نیز در این استان مشغول به فعالیت هستند.

رئیس سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری سپاه فجر فارس با بیان اینکه نگاه ما در این سازمان، نگاه کمی و کیفی به شرکت‌های فناور و دانش بنیان است، تاکید کرد: اگر توجه جدی تری به زنجیره ایده تا دیده، حوزه تجاری سازی و تولید محصول داشته باشیم، اثربخشی شرکت‌های دانش بنیان افزایش پیدا خواهد شد.

میکائیلی از ایجاد بزرگترین شبکه حل مسئله علمی فارس توسط سازمان بسیج علمی، پژوهشی و فناوری خبر داد و گفت: امروز با چالش‌ها و مسائل زیادی در حوزه آب، صنعت، کشاورزی و ... در فارس مواجه هستیم که می‌طلبد به سمت حل مسائل برویم.

او همچنین عنوان کرد: یکی از مطالبات ما از مراکز پژوهشی و دانشگاهی فارس و حتی شرکت‌های دانش بنیان، جهت دهی پایان‌ها و مقالات دانشگاهی به حل مسائل استانی است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.