به مناسبت نکوداشت هفته پژوهش، قرارگاه جهادی مدیریت دانش نیرو‌های مسلح استان فارس با حضور آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و به میزبانی ستاد سپاه فجر استان فارس و معاونت دانش و پژوهش سپاه فجر برگزار شد.

آیت‌الله دژکام نماینده ولی فقیه در استان فارس و امام جمعه شیراز در این نشست، با تاکید بر هم‌افزایی علمی و دانشی نیرو‌های نظامی و انتظامی در استان، وجود این قرارگاه دانشی را نقطه عطفی در سیر تحولی نیرو‌های مسلح در استان دانست و گفت: خدمات دانشی و پژوهشی نیرو‌های مسلح علاوه بر کارکرد‌های سازمانی و ساختاری بایستی با اولویت خدمت‌گزاری و مسئله یابی در سطح اجتماع و تحولات اقتصادی و اجتماعی به کمک مردم بیاید.

او، هم‌چنین بر لزوم توجه به خواست‌ها و منویات مقام معظم رهبری مدظله‌العالی و انتظارات ایشان از طیف‌های مختلف سازمانی و نهاد‌های مختلف حاکمیتی تاکید کرد و گفت: قرارگاه جهادی مدیریت دانش می‌تواند با احصاء مطالبات مقام عظمای ولایت و نیازسنجی‌های دانشی و پژوهشی، در تدوین نظام مسائل استان و تبیین راه‌کار‌ها و راهبرد‌های کلان مسائل استانی ثمربخش و سودمند باشد.

در این جلسه‌ی قرارگاهی، اعضاء و مدیران ارشد دانشی و پژوهشی، پژوهشگران و نخبگان علمی نیرو‌های مسلح مستقر در استان حضور داشتند.

در این نشست علمی و صمیمانه، نمایندگان نیرو‌های مسلح، هرکدام به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداخته و در انتهای جلسه از نخبگان و پژوهشگران برتر نیرو‌های مسلح استان فارس در حوزه‌های مختلف دانشی، پژوهشی، اندیشه‌ورزی، تجربه‌نگاری و تالیفات علمی، تقدیر به عمل آمد.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار