سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ادعا‌های جدید کاخ سفید درباره ایران

سخنگوی کاخ سفید بدون ارائه هیچ مستنداتی تلاش کرد حملات نیرو‌های مسلح یمن به کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ را به ایران نسبت بدهد.

 سخنگوی کاخ سفید شامگاه جمعه تلاش کرد حملات نیرو‌های مسلح یمن به کشتی‌های اسرائیلی در دریای سرخ را به ایران نسبت بدهد. آدرین واتسون، سخنگوی کاخ سفید مدعی شد حمایت‌های ایران همزمان با بحران غزه حوثی‌ها (انصارالله) را قادر به انجام حملات علیه مواضع اسرائیلی در دریا کرده است. 

او همچنین مدعی شد: «ایران می‌تواند تصمیم بگیرد این حمایت را ادامه دهد یا آن را ادامه دهد، اما بدون حمایت ایران حوثی‌ها کار سختی برای شناسایی وحمله به کشتی‌های تجاری در حال تردد در دریای سرخ و خلیج عدن خواهند داشت.»

نیرو‌های مسلح یمن در هفته‌های گذشته کشتی‌های تحت مالکیت یا تحت پرچم یا عازم اسرائیل را به دلیل حملات این رژیم در غزه هدف حمله قرار داده و از عبور آن‌ها از طریق تنگه باب‌المندب، واقع در جنوب دریای سرخ جلوگیری کرده‌اند. 

ایران و یمن هر دو تأکید کرده‌اند که این عملیات‌ها بر اساس تصمیم مستقل گروه‌های مقاومت انجام می‌شود. ناصر کنعانی، سخنگوی وزارت خارجه جمهوری اسلامی ایران روز ۱۴ آذرماه در واکنش به ادعا‌های انگلیس مبنی بر ارتباط ایران با حملات انجام‌شده در دریای سرخ تأکید کرد که گروه‌های مقاومت از ایران دستور نمی‌گیرند. 

کنعانی گفت: «همان‌طور که قبلاً به صراحت اعلام کرده‌ایم گروه‌های مقاومت در منطقه برای مقابله و پاسخگویی به جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم کودک‌کش صهیونیستی از جمهوری اسلامی ایران دستور نمی‌گیرند. این گروه‌ها به تشخیص خود و بر اساس اصول و اولویت‌ها و منافع کشور و مردمشان تصمیم گرفته و عمل می‌کنند. »

مقام‌های ایران همچنین بار‌ها توصیه کرده‌اند که کشور‌های غربی به جای اتهام‌زنی به ایران اقدامات اسرائیل در غزه رامحکوم کرده و تلاش خود را صرف توقف جنایت‌های جنگی علیه شهروندان و زنان و کودکان فلسطین کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۷۹
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۹:۲۰ ۰۹ دی ۱۴۰۲
1- ورود مسیر اول تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون به سوریه و عراق از طریق ترکیه
2 - ورود مسیر دوم تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون به سوریه و عراق از طریق اردن
3 - ورود مسیر سوم تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش از سال 2011 تاکنون به سوریه از طریق جولان اشغالی سوریه توسط رژیم صهیونیستی
ناشناس
۲۳:۴۶ ۰۸ دی ۱۴۰۲
تروریستهای آمریکایی اگر به اشتباهات خود پی بردید برای راحتی وجدانتان بهتر است تلافی را از کاخ سفید شروع کنید چون تمامی جنایات دنیا در کاخ سفید تصمیم گیریدمیشود
علی
۲۰:۴۸ ۰۷ دی ۱۴۰۲
ما گر ز سربریده میترسیدیم درکوچه عاشقان نمیگردیدیم.هموطنای عزیزم ذهن خودتونو بی‌جهت درگیرنکنید سیاست ایران بزیرکشیدن آمریکاست واین هدف چندساله پیگیری میشود وقطعا این اتفاق میوفتدچون حکومتی که بخداپشتگرمه مهاله تصمیم اشتباه یانشدنی بگیره خدایی امریکا برعلیه ایران چیکارمیتونسته بکنه ونکرده توکدومش موفق شده فقط به اقتصادتونست ضربه بزنه اونم خدالعنت کنه اون عوامل داخلی روکه وصل بودن به دولت قبلی به لطف خداوند رئیسی خیلی ازکاستیا روجبران کرد و میکنه انشاله
ناشناس
۰۱:۱۳ ۰۴ دی ۱۴۰۲
سوئد درحالی از حقوق بشر سخن می‌گوید که در اهانت به بیش از یک و نیم میلیارد مسلمان به طور آشکارا با اهانت‌کنندگان به کتاب آسمانی و عمل شنیع آتش زدن قرآن همراهی می‌کند ولی شهادت دادن چند تروریست شناخته شده منافقین که دستشان به خون حداقل 17 هزار نفر آلوده است را ملاک قضاوت قرار می‌دهد و آقای نوری بی‌گناه را در دادگاه فرمایشی به حبس ابد محکوم می‌کند!‎‌
بابائی
۲۳:۳۷ ۰۳ دی ۱۴۰۲
دست‌های آمریکا جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
دست‌های انگلیس جنایتکار از مرداد ماه سال 1332 تاکنون به خون ملت ایران آغشته است.
بابائی
۰۸:۲۱ ۰۳ دی ۱۴۰۲
افزایش قربانیان جنگ غزه به ۲۰۲۵۸ شهید. تعداد شهدای خبرنگار در غزه به ۹۹ نفر رسید. سازمان های بین المللی ناتوان و عاجز برای جلوگیری از جنایات رژیم صهیونیستی و آمریکا دست به کار شوند.
ناشناس
۱۸:۳۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
رسانه آمریکایی: اسرائیل از بمب‌های مخرب ۲ هزار پوندی در غزه استفاده کرده است
تحقیقات نیویورک تایمز نشان می‌دهد که ارتش رژیم صهیونیستی حداقل ۲۰۸ بار از یک نوع بمب ۲ هزار پوندی (۹۱۰ کیلوگرمی) در غزه استفاده کرده است.
بابائی
۱۷:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
ادعا‌های جدید کاخ سفید درباره ایران در واقع 100 درصد فقط به سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانیت خودش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغزه بوده است.

ادعا‌های جدید کاخ سفید درباره ایران در واقع 100 درصد فقط به سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانیت خودش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغزه بوده است.

ادعا‌های جدید کاخ سفید درباره ایران در واقع 100 درصد فقط به سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانیت خودش در افغانستان، عراق، لیبی، سوریه، یمن وغزه بوده است.
ناشناس
۱۷:۱۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
اگر دزدی باسه امریکا اوله اگر آدمکشی باشه اوله اگر حق کس باشه اوله اگر غارت باشه اوله اگر ریا باسه اوله چرا دیگر مارا متهم میکند ماکه هواپیمایی امریکا را با ۳۰۰ مسافر ساقط نکردیم ما که در امریکا باعث کودتا نشدیم ماکه به امریکا لسکر کشی نکردیم ما که در کنار امریکا پایکا درست نکردیم ما که از بچه کشی حمایت نکردیم ما که پول امریکا را بالا نکشیدیم ماکه از تروریست حمایت نکردیم ماکه در در ویتنام افعانستان عراق سوریه یمن ووو مردم را نکشتیم ما که فرمانده ضد داعش ترور نکردیم ماکه ۴۵ سال کشوری را تحریم نکردیم ماکه در تما م دنیا جنگ وخونریزی برپا نکردیم ما که دزدی دریایی نکردیم ما که داعش بوجود نیاوردیم ما که ناوچه امریکا را غرق نکردیم ما که بخاطر حق کشی وتو نکردیم ما که داروی دردهای خاص را تحریم نکردیم ماکه صدام را به بمب سیمایی مجهز نکردیم که فقط در یا بمباران ۶۰۰۰ هزار کرد را بکشیم ماکه در طول تاسیس مان فقط کارمان جنایت نبود ابن امریکا کیه که دیگران را تهمت میزند بقول امام رصوان الله تعالی فقط شیطان بزرگ است خدا رحمت کند امام را که بهترین نام را برای امریکا انتخاب کرد
آمریکا همچنان به‌عنوان مسئول درجه‌اول تداوم حملات وحشیانه علیه فلسطینی‌ها نقش‌آفرینی می‌کند
۱۶:۲۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا همچنان به‌عنوان مسئول درجه‌اول تداوم حملات وحشیانه علیه فلسطینی‌ها نقش‌آفرینی می‌کند
آمریکا و صهیونیست‌ها باید به اتهام جنایت علیه بشریت در دادگاه بین المللی محاکمه شوند
۱۶:۱۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا و صهیونیست‌ها باید به اتهام جنایت علیه بشریت در دادگاه بین المللی محاکمه شوند
بابائی
۱۶:۱۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل پاداش هم میدهد.
اروپا برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل پاداش هم میدهد.
انگلیس برای نسل‌کشی در غزه به اسرائیل پاداش هم میدهد.
ناشناس
۱۶:۰۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
به نظر من جنگهای منطقه نشان داد که آمریکائیها فقط پول دارند وبا پول ومغلطه وجنگ مغزهای منطقه را میخرید واز آنها برای پیشرفت استفاده میکردوپیشرفت رابه نام بچه پولدارها به ثبت میرساند اما بابیداری منطقه میبینید که در ایران ولبنان ویمن و حماس وغیره چه رشدی در استقلال وآزادی وساختن سلاح و تکنیکهای جنگی غرب را به چالش کشیده ودر چند دهه اخیر باز نگری کنید میبینید که دیگر از پیشرفت در کشورهای غربی بویی به مشام نمیخورد در ناساهم همین است پولدارهای غربی فقط پول دارند عقل ندارند عقلشان مغزهای جهان سوم است وبا مغزهای خودمان به خودمان پُز میدهند ما بایید ادامه دهیم ومغلطه کاران وفتنه انگیزان غربی را به خانه های خودشان هدایت کنیم به هرصورتی که بتوانیم اگر مورد قبول است بزنید رنگ سبز را
بابائی
۱۵:۴۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
عراق نباید پناهگاه تروریست‌ها باشد و این در حالی است که اقلیم کردستان عراق از سال 1982 تاکنون مقر اصلی تروریست ها مورد حمایت آمریکا و متحدانش بوده است چرا؟
ناشناس
۱۵:۴۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا همچنان مسؤول درجه اول تداوم حملات و جنایات جنگی رژیم اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی است.
جای تأسف بسیار است که با گذشت ۷۷ روز از حملات جنون آمیز رژیم صهیونیستی علیه مردم بی دفاع در نوار غزه، دولت آمریکا همچنان مانع تصویب قطعنامه‌ای الزام‌آور در شورای امنیت برای توقف جنگ و پایان دادن به جنایات جنگی و نسل‌کشی رژیم صهیونیستی در غزه می‌شود.
پس از عملیات طوفان الاقصی رژیم صهیونیستی در واکنش به این عملیات اقدام به حمله به غزه کرده و محاصره این منطقه را تنگ‌تر ‌و تنگ‌تر کرد. در پی حملات و جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه تاکنون بیش از ۲۰ هزار نفر به شهادت رسیده‌اند که بخش عمده آنها از زنان و کودکان هستند.
ارسال کمک‌های موثر انسانی در سایه تداوم بمباران‌ها و حملات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردمی که ۷۷ روز تحت بی‌سابقه ترین جنایات جنگی تاریخ معاصر قرار داشته و بیش از ۶۰ درصد منازل مسکونی و زیرساخت‌های شهری و خدماتی آنان تخریب شده است، عملا میسر نیست و اظهارات دبیرکل سازمان ملل متحد پس از تصویب این قطعنامه نیز ناظر بر همین واقعیت تلخ است.
ارسال کمک‌های موثر انسانی در سایه تداوم بمباران‌ها و حملات نظامی رژیم صهیونیستی علیه مردمی که ۷۷ روز تحت بی‌سابقه ترین جنایات جنگی تاریخ معاصر قرار داشته و بیش از ۶۰ درصد منازل مسکونی و زیرساخت‌های شهری و خدماتی آنان تخریب شده است، عملا میسر نیست و اظهارات دبیرکل سازمان ملل متحد پس از تصویب این قطعنامه نیز ناظر بر همین واقعیت تلخ است.
دولت آمریکا همچنان مسؤول درجه اول تداوم حملات وحشیانه و جنایات جنگی رژیم اسرائیل علیه شهروندان فلسطینی در غزه و نیز کرانه غربی فلسطین است.
بابائی
۱۵:۲۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
ادعا‌های جدید کاخ سفید درباره ایران دخالت و مداخله در امور داخلی است و به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت امیرعبداللهیان ناتوان و عاجز وزیر امور خارجه کشورمان بوده است.
بابائی
۱۵:۰۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
تا زمانی که اسرائیل فلسطین را ترک نکند، گفتگوی صلح وجود ندارد.
تا زمانی که اسرائیل غزه را ترک نکند، گفتگوی صلح وجود ندارد.

آمریکا دنبال تضمین ادامه کشتار اسرائیل در غزه است
که آمریکا دنبال مجوز دادن به اسرائیل برای ادامه کشتارها در غزه است.

نتانیاهو خودش هم می‌داند که نمی‌تواند حماس را نابود کند
که نتانیاهو خودش هم می‌داند که نمی‌تواند حماس را نابود کند و تنها به دنبال اهداف سیاسی برای بقای خود است.

شرم آور و تاسف بار است که رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
تا زمانی که آمریکا منطقه را ترک نکند، گفتگوی صلح وجود ندارد
۱۵:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
تا زمانی که آمریکا منطقه را ترک نکند، گفتگوی صلح وجود ندارد.
بابائی
۱۴:۵۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حضور نیرو‌های آمریکایی و هم نیروهای اروپایی در دریای سرخ غیر قانونی است.
نیرو‌های آمریکایی و هم نیروهای اروپایی حق خصور در دریای سرخ را ندارند.
بابائی
۱۴:۳۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا هزاران تروریست را از کشورهای اروپایی به عراق آورد.
آمریکا هزاران تروریست را از کشورهای اروپایی به سوریه آورد.
بابائی
۱۴:۳۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
سخنگوی کاخ سفید شریک جرم جنایات اسرائیل است
ناشناس
۱۴:۱۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا با ایجاد اعتلاف ضد حوثی ها و روسیه با زیر سوال بردن مالکیت جزایر خلیج فارس در حال ایجاد یک تنش با ایران در این فرصت پیش آمده هستند .‌و این موضوع خطرناکی است و باید این توطئه در نطفه خفه شود وگرنه جلوی این اعتلاف را با یک کشور نمی توان گرفت و مجبوری با کل منطقه جنگ کنید .
بابائی
۱۴:۰۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حمله تروریستی به پاسگاه پلیس راسک ثابت کرد و نشان داد که هنوز هم دشمنان درجه یک ملت ایران و هم دشمنان درجه یک حکومت نظام جمهوری اسلامی در سیستان و بلوچستان فعالیت می کنند.
تروریست‌ها مورد حمایت مدعیان حقوق بشر دیگر آرامش نخواهند داشت.
تروریست‌ها مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، اسرائیل و مزدوراشنان دیگر آرامش نخواهند داشت.
دولت پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است. ارتش پاکستان مسئول ورود گروهک تروریستی جیش‌الظلم به خاک ایران است.
بابائی
۱۴:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دولت نتانیاهو امنیت و آینده کل منطقه ما را به خطر می‌اندازد تا حیات سیاسی خود را حفظ کند. از دست رفتن جان 20 هزار فلسطینی بی گناه که اکثرا کودک و زن هستند، جنایت علیه بشریت و جنایت جنگی است. اسرائیل نباید از این جنایات بی‌پاسخ بگذرد.

کشتن کودکان و زنان در غزه جنایت جنگی و جنایت علیه بشریت است ولی اما متأسفانه مدعیان حقوق بشر در این مدت 3 ماه است که متأسفانه درک نمی کنند، نمی دانند و نمی فهمند.

هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است.
آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند.
ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا علیه غیر نظامیان غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.

عامل اصلی حمله به غزه آمریکا جنایتکار است.
عامل اصلی حمله به غزه انگلیس جنایتکار است.

درحالیکه واشنگتن خواهان آرامش در سوریه نیست و از سال 2011 تاکنون هم نبوده است ارتش آمریکا همچنان غارت نفت سوریه است و هم حمایت از تروریست ها در سوریه است.

حضور سربازان آمریکایی در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.
نیروهای آمریکایی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند چرا؟
نیروهای ائتلاف آمریکایی 100 درصد فقط از داعش در سوریه و عراق حمایت نظامی می کنند.
و این در حالی است که ائتلاف آمریکایی از سال 1393 تاکنون و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه و عراق همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد چرا؟
ناشناس
۱۴:۰۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.
بابائی
۱۴:۰۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
بابائی
۱۴:۰۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟

و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 3 ماه است که انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای صهیونیست ها جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کنند چرا؟
بابائی
۱۴:۰۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار، انگلیس جنایتکار و ناتو جنایتکار از سال 2001 تاکنون در افغانستان و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار، عربستان سعودی جنایتکار، امارات جنایتکار، ترکیه جنایتکار و اسرائیل و مزدورانشان از سال 2011 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات ائتلاف متجاوز رژیم کودک کش سعودی از سال 2015 تاکنون در سوریه سکوت نمی‌کرد.
اروپا جنایتکار اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیر انسانی اسرائیل، آمریکا و مزدورانشان در این مدت 2 ماه در جنگ غزه سکوت نمی‌کرد.
بابائی
۱۴:۰۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا، کشورهای غربی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
۱۴:۰۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل در امور سیاسی در نشست شورای امنیت
در پاسخ به مجری بی ادب شبکه ANT TV تلویزیونی ماهواره ای در جمهوری آذربایجان باکو جنایتکار سگ دست نشانده جو بایدن، اردوغان و نتانیاهو/ حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی را بشناسید 1 - آمریکا 2 - کشورهای اروپایی 3 - عربستان سعودی 4 - امارات 5 - ترکیه 6 - اسرائیل 7 - ائتلاف بین المللی به سرکردگی آمریکا 8 - سازمان های بین المللی هم با حامیان اصلی تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی همه جانبه همکاری می کنند.

آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش از هزاران بار در افغانستان مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند. آمریکا جنایتکار و ۳ کشور اروپایی جنایتکار بیش ازهزاران بار در عراق مرتکب جنایات جنگی و جنایات علیه بشریت شده اند.
بابائی
۱۳:۵۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
در پاسخ به رابرت وود سفیر و معاون نمایندگی ایالات متحده آمریکا در سازمان ملل در امور سیاسی در نشست شورای امنیت
و این در حالی است که از سال 2011 تاکنون برای همه مردم منطقه خاورمیانه و مردم دنیا ثابت شده است که رژیم کودک کش صهیونیستی همراه با چند کشور دیگر و به سرکردگی آمریکا و در سال سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی از تروریست ها در سوریه، لبنان، عراق، منطقه خاورمیانه و جهان حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
اگر سازمان های بین المللی قدرت و توانایی جلوگیری از جنایت آفرینی های آمریکا، انگلیس، فرانسه،آلمان، ناتو، امارات، ترکیه، اسرائیل، عربستان و مزدورانشان را ندارند بهتر است برای همیشه تعطیل بشوند.
بابائی
۱۳:۵۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و سوئد جنایتکار و همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار آشکارا از پ.ک.ک و ی.پ.گ حمایت می‌کنند.
شرم آور و تاسف بار است که رژیم صهیونیستی جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و به رهبری آمریکا جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از سال 2011 تاکنون از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، عراق و منطقه همه جانبه کمک، حمایت و پشتیبانی می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
داعش از سال 2011 تاکنون با هدایت آمریکا و انگلیس و عربستان دست به اقدامات تروریستی می زند
داعش منتسب به آمریکا و انگلیس و عربستان سعودی است و با مدیریت، هدایت و پشتیبانی این سه کشور دست به اقدامات تروریستی می‌زند.
بابائی
۱۳:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که دوستان اسرائیل در آمریکا، انگلیس و فرانسه وغیره اعتراف کردن که رژیم صهیونیستی در غزه مرتکب جنایت جنگی شده است.
بابائی
۱۳:۵۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
رسوایی مدعیان حقوق بشر آمریکایی و اروپایی هر روز مشهودتر می‌شود
۱۳:۵۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
رسوایی مدعیان حقوق بشر آمریکایی و اروپایی هر روز مشهودتر می‌شود
بابائی
۱۳:۵۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
نماینده آمریکا در سازمان ملل رسما باید از ایران عذرخواهی کند.
آمریکا از سال 2003 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در عراق و لیبی بوده است.
آمریکا از سال 2011 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در سوریه بوده است.
آمریکا از سال 2015 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در یمن بوده است.
آمریکا از سال 2021 تاکنون 100 درصد فقط عامل اصلی جنگ در اوکراین بوده است.
انتقال بیش از ۵۰۰۰ بمب از آمریکا به اراضی اشغالی
۱۳:۵۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
انتقال بیش از ۵۰۰۰ بمب از آمریکا به اراضی اشغالی
روزنامه نیویورک تایمز گزارش داد که واشنگتن از ماه اکتبر تاکنون بیش از ۵۰۰۰ بمب MK-۸۴ به وزن ۲۰۰۰ پوند به اراضی اشغالی ارسال کرده است.
این روزنامه به نقل از منابعی نوشت، پنتاگون انتقال محموله‌های بمب‌های کوچک به اراضی اشغالی را افزایش داده است که برای مناطق شهری مانند غزه مناسب است.
با تداوم حملات وحشیانه اشغالگران صهیونیست به نوار غزه از هفتم اکتبر تا امروز دستکم ۲۰ هزار فلسطینی که ۸۰۰۰ نفر از آن‌ها کودک و ۶۲۰۰ تن از آن‌ها زن بودند، به شهادت رسیده و طبق برخی آمارها بیش از ۵۲ هزار و ۶۰۰ فلسطینی دیگر زخمی شدند.
بابائی
۱۳:۵۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
بابائی
۱۳:۵۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2011 تاکنون در سوریه چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2015 تاکنون در یمن چه غلطی می کنند؟
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2021 تاکنون در اوکراین چه غلطی می کنند؟
بابائی
۱۳:۵۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
و این در حالی است که انگلیس جنایتکار به همراه آمریکا جنایتکار و آلمان جنایتکار و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی خیانتکار در این مدت 3 ماه انواع سلاح های ممنوعه، بمب های ممنوعه و بمب های خوشه ای صهیونیست ها جنایتکار را در جنگ غزه تامین می کنند چرا؟
بابائی
۱۳:۵۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
سخنگوی کاخ سفید اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد.
سخنگوی کاخ سفید اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2001 تاکنون در افغانستان، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد. اگر نگران ثبات منطقه بود مقابل جنایات تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مورد حمایت آمریکا، کشورهای اروپایی، عربستان سعودی، امارات، ترکیه و اسرائیل از سال 2011 تاکنون در سوریه، عراق و منطقه خاورمیانه سکوت نمی‌کرد. حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان با بمب‌های فسفری ساخت آمریکا و انگلیس برای جامعه جهانی شرم آور و تاسف بار است.
بابائی
۱۳:۴۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2001 تاکنون در منطقه خاورمیانه چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار از سال 2003 تاکنون در عراق و لیبی چه غلطی می کنند؟

آمریکا، کشورهای اروپایی و مزدورانشان 100 درصد فقط عامل اصلی جان‌باختگان ناآرامی‌های سال گذشته در کشور بودن و هستند.

انگلیس جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و آمریکا جنایتکار و مزدورانشان در جنگ تحمیلی هشت ساله شریک جرم جنایات وحشیانه وحشی گری و غیرانسانی رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور بوده است.

نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در فلسطین اشغالی چه غلطی می کنند؟ نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در غزه چه غلطی می کنند؟
بابائی
۱۳:۴۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حضور نیروهای نظامی آمریکا درعراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای آمریکایی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.

حضور نیروهای نظامی انگلیس جنایتکار در عراق و سوریه و یمن غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی است.
نیروهای انگلیسی حق حضور در سوریه و عراق و یمن را ندارند.
بابائی
۱۳:۴۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
دیگر هیچ کس در آمریکا، واشنگتن و کاخ سفید نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در انگلیس و لندن نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اروپا نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
دیگر هیچ کس در اسرائیل نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
بابائی
۱۳:۴۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
هرکسی در برابر جنایت صهیونیست‌ها جنایتکار و آمریکایی ها جنایتکار و مزدورانشان سکوت کند دستش به خون مردم غزه آغشته است.
آمریکایی‌ها جنایتکار به دیگران می‌گویند در جنگ دخالت نکنید، اما خودشان از صهیونیست‌ها جنایتکار حمایت تمام عیار می‌کنند.
ارتش اسرائیل با دستور مستقیم آمریکا علیه غیر نظامیان غزه از بمب های ممنوعه ساخت آمریکا استفاده کرده است و هنوز هم استفاده می کند.
بابائی
۱۳:۴۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند. در جنگ تحمیلی هشت ساله همه کشورهای عربی جنایتکار از رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور کمک و حمایت مالی می کردند.

و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران عربی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟
و این در حالی است که حسین امیرعبداللهیان متأسفانه از سال 1400 تاکنون همه جانبه با مزدوران اروپایی مذاکره، گفت گو، ملاقات، دیدار و همکاری می کند و همچنان نیز ادامه دارد چرا؟

رژیم اسرائیل به همراه آمریکا در حمله علیه مردم غزه مرتکب جنایات جنگی شده است که رژیم صهیونیستی با استفاده از سلاح های آمریکایی در این حملات، مرتکب جنایات جنگی شده است.

سوال اینجاست که پس چرا دیوان بین‌المللی کیفری به وظیفه‌اش درباره جنایات صهیونیست‌ها و مزدورانشان عمل نمی کند که هزاران آدم کشته شده‌اند و نسل‌کشی در غزه رخ داده است، به وظیفه ذاتی خودش عمل نکند، دیگر وجود آن چه اهمیتی دارد؟

تمام غربی ها و سازمان های به اصطلاح مدعی حقوق بشر در مقابل این جنایت های صهیونیست ها سکوت اختیار کرده اند.

اتهام زنی انگلیس علیه ایران در حملات یمن به کشتی‌های صهیونیستی/ دخالت و مداخله درامور داخلی ایران است و هم 100 درصد فقط به خاطر ناتوانی، کوتاهی و سکوت حسین امیرعبداللهیان بوده است.

کشورهای آمریکا، انگلیس، فرانسه، آلمان و ایتالیا همراه با چند کشور دیگر در جنگ تحمیلی هشت ساله تسلیحات رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور را تامین می کردند.
بابائی
۱۳:۴۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
انگلیس جنایتکار 100 درصد فقط مسئول تشدید تجاوز اسرائیل به غزه است.
بابائی
۱۳:۴۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
عملیات تروریستی فرودگاه بغداد برای ترور سردار «قاسم سلیمانی»، فرمانده شهید نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی برای نیروهای تروریست آمریکایی در عراق گران تمام می شود.

بامداد روز جمعه سوم ژانویه ۲۰۲۰ (۱۳ دی ماه سال ۱۳۹۸) تلویزیون رسمی عراق از شهادت سردار «قاسم سلیمانی» فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و «ابومهدی المهندس» معاون الحشدالشعبی در حمله تروریست‌های آمریکا در نزدیکی فرودگاه بین‌المللی بغداد خبر داد و ساعتی بعد وزارت دفاع آمریکا با صدور بیانیه‌ای، رسماً مسئولیت این اقدام تروریستی را برعهده گرفت و اعلام کرد که این ترور به دستور «دونالد ترامپ» رئیس جمهور وقت آمریکا صورت گرفته است.
آمریکا در قبال جنایت ترور شهید سلیمانی «مسئولیت قطعی بین‌المللی» دارد.
آمریکا را بزرگ‌ترین کشور تروریست‌پرور جهان می‌دانیم.
اظهارات ضد ایرانی وزیر خارجه پیشین آمریکا جنایتکار در واقع به خاطر سرپوش گذاشتن تجاوزات، جنایات، وخشیانه، وحشی گری وغیر انسانی آمریکا، عربستان سعودی و اسرائیل بوده است.

دوستان آمریکا حامی تروریسم هستند.
دوستان آمریکا حامی القاعده هستند.
دوستان آمریکا حامی داعش هستند.
دوستان آمریکا حامی تکفیری ها هستند.
دوستان آمریکا حامی گروه های تروریستی هستند.
و این در حالی است که آمریکا جنایتکار به همراه اروپا جنایتکار و اسرائیل و با کمک مالی عربستان سعودی جنایتکار و امارات جنایتکار از سال 2011 تاکنون انواع سلاح های مورد نیازی تروریست های داعش را در سوریه و عراق و غیره تامین می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های به اصطلاح بین المللی ناتوان و عاجز از تروریست ها در سوریه و منطقه خاورمیانه حمایت می کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
حضور آمریکا جنایتکار در سوریه و عراق غیر قانونی است و هم نقض قوانین بین المللی بوده است.

چرا دولت ناتوان و عاجز از سال 2011 تاکنون با استناد به کتاب خاطرات خانم کلینتون و اظهارات ترامپ در دوره تبلیغات انتخابات مبنی بر ایجاد و حمایت از گروهکهای تکفیری داعش به مجامع بینالمللی شکایت نمیکند؟ هرچند شاید ترتیب اثر ندهند ولی باید ملتهای دنیا بدانند که این ادعای مبارزه با تروریسم توسط غربیها به سخره گرفتن جهان است چرا که سردمداران تروریسم دولتی شیطان بزرگ و رژیم صهیونیستی و همقطاران آنهایند نه جمهوری اسلامی. چطور آنها با توسل به مسائل دروغ توسط دادگاههای خود، جمهوری اسلامی را متهم و تقاضای خسارت میکنند!

سوال اینجاست که چرا حسین امیرعبداللهیان وزیر امور خارجه جمهوری اسلامی ایران با حامیان اصلی گروهک تروریستی ضد انقلاب، گروهک تروریستی منافقین، رژیم جنایتکار صدام دیکتاتور، تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروهای تروریستی مذاکره، گفت وگو، ملاقات، دیدار و همه جانبه همکاری می کند چرا؟

کشورهای عربی جنایتکار فقط به همراه آمریکا، کشورهای اروپایی، ترکیه و اسرائیل در امور داخلی ایران دخالت و مداخله می کنند و متأسفانه دولت، مسئولان و نمایندگان مجلس هیچ کاری، اقدامی و اعتراض به این اهانت ها و خیانت های کشورهای عربی و مزدوانشان نمی کنند و فقط سکوت اختیار کرده اند؟

اسرائیل جنایتکاراز تسلیحات ساخت آمریکا جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است. اسرائیل جنایتکار از تسلیحات ساخت انگلیس جنایتکار در عملیات کشتار غیرنظامیان استفاده کرده است.
بابائی
۱۳:۴۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های آمریکا برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد. اسرائیل از 15 مهر ماه تاکنون از سلاح‌های برخی کشورهای اروپایی برای کشتن غیرنظامیان در غزه استفاده می‌کند و همچنان نیز ادامه می دهد.
کشورهای آمریکا، کانادا، فرانسه، آلمان، ایتالیا، ژاپن و انگلیس شریک جرم جنایت های صهیونیست ها در جنگ فلسطین و غزه هستند.
بابائی
۱۳:۴۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
از سپاه پاسداران در خواست داریم ورود کشتی های لندن را به خلیج فارس جلوگیری کند.
باید تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی انگلیس و مزدورانشان را به دنیا معرفی کنیم
بابائی
۱۳:۴۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.
بابائی
۱۳:۴۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.

اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.

صهیونیست‌ها می‌خواهند کشور‌های منطقه را به جنگ غزه بکشانند

رژیم صهیونیستی می‌خواهد کشور‌های منطقه را به جنگ غزه بکشاند، اما ادامه جنگ به نفع آن‌ها نخواهد بود.

حمایت‌های نظامی از رژیم متجاوز صهیونیستی باید متوقف شود/ انفعال جامعه بین المللی در بحران انسانی غزه غیر قابل قبول است

آمریکا ‌و کانادا باید تمام آقازاده هارا بیرون کنند.

خیانتکاران و جنایتکاران از سال 1357 تاکنون در آمریکا و کشورهای اروپایی زندگی می کنند.

آمریکا ‌و کانادا باید تمام آقازاده هارا بیرون کنند.

خیانتکاران و جنایتکاران از سال 1357 تاکنون در آمریکا و کشورهای اروپایی زندگی می کنند.

اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.

اقدام آمریکا جنایتکار در وتوی قطعنامه آتش‌بس در غزه ثابت کرد و نشان داد که مشکل فلسطین و هم غزه با رژیم کودک کش صهیونیستی از طریق سازمان های بین المللی حل نخواهد شد و حل نمی شود و از سال 1945 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است پس نابودی رژیم کودک کش صهیونیستی واجب است.

آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکاراز 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای امنیت سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

شورای حقوق بشر سازمان ملل از سال 1945 تاکنون شریک جرم تجاوزات، وجنایات وحشیانه، وحشی گری وغیرانسانی آمریکا و متحدانش در منطقه خاورمیانه و جهان بوده است.

آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کردن قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون بزرگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.

آمریکا جنایتکار است و هم تروریسم بین المللی بوده است دیگر حق صلاحیت وتو کرد قطعنامه شورای امنیت سازمان ملل را ندارد و تاکنون هم نداشته است.

آمریکا جنایتکار نقض حقوق بشر است و از سال 1945 تاکنون برزگ ترین متجاوز به حقوق بشر در جهان بوده است و تاکنون هم برای همه مردم دنیا ثابت شده است.
وتوی آمریکا جنایتکار در شورای امنیت سازمان ملل باز هم آمریکا جنایتکار دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی و غیرانسانی ارتش اسرائیل و ارتش آمریکا و برخی نیروهای کشورهای اروپایی در جنگ غزه سرپوش بگذارد.

سازمان ملل آمریکایی _ اسرائیلی

شورای امنیت سازمان ملل آمریکایی _ اسرائیلی

شورای حقوق بشر سازمان ملل آمریکایی _ اسرائیلی

آمریکا قطعنامه شورای امنیت برای آتش‌بس در غزه را وتو کرد/ و باز هم آمریکا جنایتکار هیچ غلطی نمی تواند بکند.

و این در حالی است که آمریکا جنایتکار در جنگ غزه مرتکب جنایت جنگی و جنایت علیه شریک شده است و از 15 مهر ماه تاکنون برای همه مردم خاورمیانه و جهان ثابت شده است.
بابائی
۱۳:۳۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
نماینده آمریکا جنایتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی آمریکا و متحدانش سرپوش بگذارد.
نمایند آمریکا جناینتکار در سازمان ملل و شورای امنیت سازمان ملل دیگر نمی تواند بر تجاوزات، جنایات وحشیانه، وحشی گری و غیرانسانی اسرائیل و متحدانش سرپوش بگذارد.
آمریکا جنایتکار و انگلیس جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از 15 مهر ماه تاکنون در جنگ غزه از صهیونیست ها جنایتکار کمک، حمایت و پشتیبانی نظامی می کنند و همچنان نیز ادامه می دهند.

آمریکا در شورای امنیت حکم اعدام هزاران فلسطینی را صادر کرد
این اقدام صدور حکم اعدام برای هزاران فلسطینی است.
آمریکا با وتوکردن پیش‌نویس قطعنامه امارات در شورای امنیت سازمان ملل برای برقراری آتش‌بس در نوار غزه حکم اعدام هزاران غیرنظامی در فلسطین و اسراییل را صادر کرد.
وتوی آمریکا بر قطعنامه آتش‌بس، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است
وتوی قطعنامه آتش‌بس از سوی آمریکا، بی‌توجهی ظالمانه به رنج غیرنظامیان در نوار غزه است.
اقدام آمریکا غیراخلاقی و غیرانسانی است.
که وتوی قطعنامه آتس‌بس در غزه از سوی آمریکا را به شدت محکوم می‌کنیم و اقدام آمریکا غیر اخلاقی و غیر انسانی است.
بابائی
۱۳:۳۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
از سال 1982 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم و سایر گروه های تروریستی در عراق، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2001 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.

از سال 2011 تاکنون برای همه مردم دنیا ثابت شده است که آمریکا جنایتکار همراه با چند کشور جنایتکار دیگر و در سایه سکوت بی شرمانه سازمان های بین المللی خیانتکار از تروریسم، القاعده، داعش، تکفیری ها و سایر گروه های تروریستی در سوریه، منطقه و جهان همه جانبه حمایت می کنند و همچنان نیز ادامه دهند.
ناشناس
۱۳:۱۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
امریکای کثیف زر نزن
ناشناس
۱۲:۱۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حالا خودمونیم بی هیچی هم نیست
ناشناس
۱۲:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
ادعا
ناشناس
۱۱:۳۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
از قدیم گفتن شاه یمن یعنی شاه ایران یمن وجب وجب خاکش مال ایران هست تاریخ بخوانید
ناشناس
۱۱:۲۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
امریکا هم مثل اسراییل به گل نشسته است
ناشناس
۱۱:۲۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
؟؟!!
مصطفی
۱۰:۳۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
علاوه بر آمریکا نظر ما هم همینه
وگرنه اون کشوری که جنگ زده و داغونه از کجا همچین سلاح هایی میاره که حمله کنه به کشتی های خارجی
غفار
۱۰:۳۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
چرا
غفار
۱۱:۵۷ ۰۲ دی ۱۴۰۲
چی چرا
ناشناس
۱۰:۱۱ ۰۲ دی ۱۴۰۲
آمریکای وحشی با پوشش شیک و حق به جانب کل دنیا رو استعمار و چپاول می کنه
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
منفیها !!
ساده
۱۰:۰۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
واقعیت اینکه مسئولین ایران حواسشون به همه جا هست بغیر غیر از نان و معیشت مردم .........
ناشناس
۱۰:۰۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
حوثیها بهترین بهانه را برای حضور پررنگ امریکا در دریای سرخ بدست داد
بازیهای سیاسی دقیقا مثل شطرنجه مواظب نباشی مات میشی !
حضور نظامی ده کشور در دریای سرخ و برای کنترل باب المندب
محمودزاده
۰۹:۵۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
یمن یادگار ساسانیان در شبه جزیره عرب و اینک امریکا جنایتکار در حال تصفیه قومی در یمن است تا دشمنی خود را با ایران و ایرانی نشان دهد یک روز با کودتای ننگین مرداد ۳۲ دشمنی خود را با فرهنگ و تمدن ایران اثبات کرد و امروز در حال تصفیه حساب با فرهنگ ایران باستان در شبه جزیره عرب است
ناشناس
۰۹:۰۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مرگ بر رژیم کودک کش
مرگ بر آمریکا
ناشناس
۱۱:۵۹ ۰۲ دی ۱۴۰۲
منفیها !
ناشناس
۰۸:۵۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
به فرموده امام (ره) آمریکا هیچ غلطی نمیتواند بکند
اتفاقا شک نکنید جنگی که در حال حاضر در دنیا اتفاق افتاده بین جبهه حق یعنی اصلی ترین محور مقاومت یعنی ایران اسلامی و جبهه کفر یعنی آمریکای جهانخوار و رژیم کودک کش است
بختیاری
۰۸:۵۳ ۰۲ دی ۱۴۰۲
یمن خودش قویتر از این حرفهاست
ملت یمن ملتی با سابقه و قدیمی و با فرهنگ است که توان مقابله با هر متجاوزی را دارد
ناشناس
۰۸:۱۸ ۰۲ دی ۱۴۰۲
ادعا
ناشناس
۰۸:۱۶ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مهم كار يمن هست نظر جنايت كارا فاقد اهميته
ناشناس
۰۸:۰۲ ۰۲ دی ۱۴۰۲
خوب امریکاه هم می تواند از متحد خود بخواهد
ناشناس
۰۸:۰۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
یمنی ها خودشان قوی ومقتدر هستندومثل اسرائیل نیستند که اگه آمریکا به کمکشون نیامده یود همانوقت نابود می شدند
ناشناس
۱۱:۰۴ ۰۲ دی ۱۴۰۲
اونایی که منفی دادن مطمئنا همدست و همفکر رژیم کودک کش اسراییلند
ناشناس
۱۲:۰۰ ۰۲ دی ۱۴۰۲
منفی ها !!
ناشناس
۱۴:۲۵ ۰۲ دی ۱۴۰۲
مثبت ها !؟