سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای ۹ طرح پژوهشی در استان کهگیلویه و بویراحمد

رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی استان کهگیلویه و بویراحمد، از در دست اجرا بودن ۹ طرح پژوهشی، در این استان خبر داد.

شاهینی در کارگروه آموزش پژوهش فناوری و نوآوری این استان، یکی از اولویت‌های اصلی شورای برنامه‌ریزی و توسعه استان را تدوین اسناد بخشی، جهت دستیابی به اهداف توسعه استان دانست و گفت؛ از مهم‌ترین اسناد می‌توان به سند توسعه دانش بنیان استان و برش نقشه جامع علمی کشور اشاره کرد.
 
در کارگروه آموزش پژوهش فناوری و نوآوری استان کهگیلویه و بویراحمد، شرح وظایف اعضای کارگروه و ارائه گزارش عملکرد طرح‌ های پژوهشی دستگاه‌های اجرایی استان  تبیین و دستورالعمل اجرایی بند ه تبصره ۹ قانون بودجه مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
 
در ادامه جلسه گزارش عملکرد سند توسعه دانش بنیان توسط پارک علم و فناوری و گزارش عملکرد برش استانی سند نقشه جامع علمی کشور توسط دانشگاه یاسوج ارائه گردید.
 
دبیر کارگروه آموزش، پژوهش، فناوری و نوآوری استان گفت: برش استانی سند نقشه جامع علمی کشور، امتداد نقشه و اسناد مصوب آن در استان است که در چارچوب بیانیه گام دوم انقلاب اسلامی، سند چشم انداز، اسناد و سیاست‌های فرادستی، برنامه آمایش استان تهیه می‌شود.
 
شاهینی افزود: برش استانی نقشه در تدوین و اجرا می‌بایست به اصول مسئله محوری، انسجام نظری مشارکت جویی و عملگرایی متعهد باشد.
 
وی اضافه کرد: ۹ طرح پژوهشی از دستگاه اجرایی استان کهگیلویه و بویراحمد در دستور کار قرار گرفته است این پروژه‌ها در حال انجام است و مقرر شد در هر جلسه کار گروه، در رابطه با تعدادی از آنها بحث و تبادل نظر شود.
 
در این جلسه دو گزارش عملکرد از طرح‌ های پژوهشی توسط مجریان این طرح‌ها ارائه شد.
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.