سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

افزایش سهمیه پذیرش دانشجو در دانشگاه فرهنگیان بافق

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد گفت: افزایش سهمیه پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان راه حلی برای کمبود نیروی انسانی آموزش و پرورش استان به ویژه شهر‌های صنعتی است.

رحیمی نژاد مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد در آیین تودیع و معارفه مدیر آموزش و پرورش بافق گفت: باتوجه به کمبود نیروی انسانی در شهرستان‌های صنعتی و معدنی و نیاز آموزش و پرورش برای جذب نیرو‌های تحصیل کرده، ضروری است که سرمایه گذاری‌های زیربنایی انجام دهیم. 

او افزود: بالابردن سهمیه پذیرش دانشجو معلمان دانشگاه فرهنگیان می‌تواند راه حلی برای این موضوع باشد و دانش‌آموزان را پس از فارغ التحصیلی به سوی رشته‌های دبیری و آموزگاری هدایت کنیم. 

رحیمی نژاد بیان کرد: شهرستان‌های بافق، بهاباد و میبد در اولویت هستند تا بتوانیم نیرو‌های آن را از پایه و دیپلم تامین کنیم. 

او خاطرنشان کرد: نیرو‌های سایر شهرستان‌ها را نیز هم از طریق دانشگاه فرهنگیان و هم از طریق ماده ۲۸ تامین می‌کنیم تا در سال‌های آینده فشار کسری نیرو جبران شود. 

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد تصریح کرد: در حال حاضر با وجود نیرو‌های استخدام شده ماده ۲۸، دانشجو معلمان و حضور بازنشستگان، هیچ کلاس بدون معلمی در استان نداریم.

گفتنی است در این آیین از میرجعفری رییس سابق آموزش و پرورش بافق تقدیر و خواجه‌ای به عنوان رئیس جدید آموزش و پرورش بافق معرفی شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.