سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آغاز صدور سند برای روستا‌های محدوده کشت و صنعت پارس و مغان اردبیل

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل از آغاز صدور سند برای روستا‌ها و قشلاق‌های محدوده شرکت‌های کشت، صنعت و دامپروری مغان خبر داد.

یوسف خدادادی گفت: نشست تکلیف صدور سند مسکونی و زراعی برای ساکنان این روستاها با توجه به مشکل چندین ساله آنها و در پی تاکید رئیس قوه قضائیه در جریان سفر به اردبیل با اهتمام دادگستری استان برگزار شد.

معاون قضایی رئیس‌کل دادگستری استان اردبیل افزود: با دستور ویژه رئیس‌کل دادگستری استان برای حل مشکل این روستاها و اقدام‌های کارشناسی، در نهایت مشکل صدور سند مسکونی برای این روستاها برطرف شده است و و اهالی روستای مرتضی کندی می‌توانند پس از گذارندن فرایندهای اداری نسبت به دریافت سند خود اقدام کنند.

او با اشاره به تسهیل صدور سند مسکونی برای سایر روستاهای و قشلاق‌های واقع در آن محدوده، اظهار کرد: برای زمین‌های کشاورزی سه هکتاری و یک هکتاری نیز افراد مستحقی که پیش‌تر از سوی کمیته پایش بررسی و شناسایی شد، اراضی واگذار و برایشان سند صادر خواهد شد.

خدادادی گفت: همچنین پیش‌تر مشکل جانمایی وجود داشت و روستاهای هوارکندی و محمدکندی در محدوده ثبت نشده بود که با مصوبه‌ها و اقدام‌های انجام شده، مشکل جانمایی این روستاها نیز برطرف شد.

او تاکید کرد: دستگاه قضایی برای برطرف کردن مشکل‌های مردم عزمی راسخ دارد و این موضوع نیز تا رسیدن به نتیجه مورد نظر به جد از سوی دادگستری استان اردبیل پیگیری خواهد شد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.