سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استاندار:

پاسخی سخت در انتظار عاملان حادثه تروریستی راسک خواهد بود

استاندار سیستان و بلوچستان گفت: شهدا خالصانه برای حفظ امنیت مردم تلاش کردند و افرادی که به چنین جنایات ددمنشانه ای دست می‌زنند؛ قطعا تقاص اعمال ننگین خود را پس خواهند داد.


محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در دیدار با تعدادی از خانواده‌های شهدای تروریستی شهرستان راسک اظهار داشت: شهدا از فضلی که خداوند نصیب آنان کرده خشنود و خوشحال‌ هستند چراکه همه ما در این دنیا مورد امتحان الهی قرار می‌گیریم سپس از دنیا خواهیم رفت و آنچه برای انسان باقی می‌ماند، عمل صالح است.

وی افزود: شهدا با خداوند معامله کردند و این شهیدان با اتکا به خداوند متعال برای حفظ امنیت کشور و صیانت از دین مبین اسلام تلاش کرده‌اند.

استاندار سیستان و بلوچستان تصریح کرد: صهیونیست ها تلاش می‌کنند تا نظام اسلامی را دچار اختلال کنند اما امروز شاهدیم که رژیم صهیونیستی در مبارزه با رزمندگان اسلام دچار درماندگی شده است.

وی اذعان کرد: آنچه اهمیت دارد انسجام ملت مسلمان در مقابل نقشه‌های رژیم صهیونیستی است همچنین افرادی که گول ایادی استکبار را می خورند باید هوشیار باشند و آخرت خویش را فدای دنیا نکنند.

کرمی خاطرنشان کرد: شهدا خالصانه برای حفظ امنیت مردم تلاش کردند و افرادی که به چنین جنایاتی دست می‌زنند قطعا تقاص اعمال ننگین خود را پس خواهند داد.

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.