استاندار سیستان و بلوچستان گفت: نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران و نیروهای مسلح نظام اسلامی، مقتدر هستند و درس پشیمان کننده‌ای به تروریست ها و ایادی استکبار و پادوهای رژیم صهیونیستی خواهند داد.

 محمد کرمی استاندار سیستان و بلوچستان در ادامه سفر به منطقه سیستان و در دیدار با خانواده شهید بزرگوار محمد خمری از شهدای حادثه تروریستی راسک اظهار داشت: شهادت؛ هنر مردان خداست، هنر کسانی که با خداوند عهد و پیمان می‌بندند و عاشقانه در این راه قدم برمی‌دارند.

وی در ادامه با اشاره به جایگاه رفیع شهدا، توفیق پیروی از راه همه انبیا، ائمه و شهدا را از درگاه خداوند متعال خواستار شد.

استاندار سیستان و بلوچستان با اشاره به آیه «وَلَا تَحْسَبَنَّ الَّذِينَ قُتِلُوا فِي سَبِيلِ اللَّهِ أَمْوَاتًا ۚ بَلْ أَحْيَاءٌ عِنْدَ رَبِّهِمْ يُرْزَقُونَ»( آل عمران/ ۱۶۹)  تصریح کرد: شهدا از فضلی که خداوند متعال نصیب شان کرده خشنود هستند همانگونه که خداوند در قرآن کریم وعده داده است:«کسانی که در راه خدا به شهادت می‌رسند، مرده مپندارید؛ بلکه زنده اند و در نزد خداوند روزی می خورند.»
 
کرمی در این دیدار از پروردگار برای خانواده این شهدای والا مقام صبر مسئلت کرد و افزود: امیدواریم ما هم بتوانیم در مسیر رضای الهی گام برداریم.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
Germany
ناشناس
۱۷:۱۳ ۲۹ آذر ۱۴۰۲
باید خانواده های ترویست را هم آتش زد تا شود درس عبرت
آخرین اخبار