سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تشییع و خاکسپاری شهید گمنام در مراغه

پیکر مطهر شهید گمنام دوران دفاع مقدس در مراغه تشییع و در مرکز فرماندهی آماد پشتیبانی شمال غرب ارتش به خاک سپرده شد.

 پیکر شهید گمنام  دوران دفاع مقدس از مقابل مسجد شهدا با اهدای گل و گلاب از سوی مردم شهید پرور مراغه تا میدان مصلی تشییع شد.

 حجت الاسلام والمسلمین پورمحمدی امام جمعه مراغه بر پیکر این شهید نماز اقامه کرد و این پیکر مطهر در یادمان فرماندهی آماد و پشتیبانی شمال غرب ارتش به خاک سپرده شد.

فرمانده قرارگاه نزاجا در شمال غرب کشور در این مراسم گفت: شهدای عزیز هستی خود را تقدیم انقلاب اسلامی کردند تا مردم ایران در امنیت باشند.
امیر سرتیپ دوم امان الهی افزود: شهدا با ایستادگی خود برای دفاع از خاک ، دین و ناموس به ما درس مقاومت و ولایتمداری آموختند و ما هم امروز با تبعیت از رهبر معظم انقلاب باید ادامه دهنده راه و هدف شهدا باشیم.

فرمانده قرارگاه نزاجا در شمال غرب کشور با اشاره به نزدیک شدن انتخابات مجلس گفت: حضور با بصیرت مردم در انتخابات آینده حرکت در راه و هدف شهدا است و برای ایستادگی در برابر استکبار باید در همه صحنه‌های انقلاب به خصوص انتخابات‌ها در صحنه باشیم
وی در ادامه با اشاره به ایستادگی جبهه مقاومت اسلامی در فلسطین اشغالی افزود: خون شهدای غزه هیمنه پوشالی صهیونیست‌ها، آمریکا و جهانخواران را در هم خواهد کوبید.

وی گفت: نیرو‌های مسلح جمهوری اسلامی ایران به فرماندهی مقام معظم رهبری در تمامی سطوح عملیاتی تمام قد در میدان هستند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.