سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین:

سلاح شایعه پراکنی و دروغ پردازی بزرگ‌ترین سلاح امروز دنیا است

سردار معروفی گفت: امروز بزرگ‌ترین سلاح در دنیا، سلاح شایعه پراکنی و دروغ پردازی است که در جامعه ضمن تردید و بدبینی، بین حاکمیت و مردم تفرقه ایجاد می‌کند.

معاون هماهنگ‌کننده سازمان بسیج مستضعفین در یادواره ۳۷ شهید منطقه مدوارات شهرستان شهربابک با اعلام اینکه اوج پیروزی ما در جنگ هشت ساله در عملیات کربلای ۵ رقم خورد، بیان کرد: عملیات کربلای ۵ و شکستن دژ‌های نظامی و ماشین جنگی دشمن، شورای امنیت سازمان ملل را مجبور کرد که قطعنامه ۵۹۸ را صادر کند.

وی افزود: مکتب ما مکتب امام حسین (ع) است و یکی از تربیت شدگان این مکتب که هنر امام (ره) بود، شهید حاج قاسم سلیمانی بود و شهیدان ما تربیت شدگان همین مکتب هستند که یکی از خروجی‌های این مجاهدان و شهیدان، ایمن سازی ایران اسلامی است.

سردار معروفی اظهار کرد: روزی ما فشنگ‌های کالیبر پایین هم نداشتیم؛ ولی امروز به برکت خون شهدا موشک‌های نقطه زن ما از فاصله ۲ هزار کیلومتری دقیق نقطه مورد نظر را مورد اصابت خود قرار می‌دهند.

وی تصریح کرد: امروز بزرگ‌ترین سلاح در دنیا، سلاح شایعه پراکنی و دروغ پردازی است که در جامعه ضمن تردید و بدبینی، بین حاکمیت و مردم تفرقه ایجاد می‌کند و برای مقابله با این تهدید باید دشمن شناس و امام شناس خوبی باشیم و وحدت را حول ولایت فقیه حفظ کنیم.

 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.