سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

انتخابات خانه مطبوعات سمنان به تعویق افتاد

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان از تعویق انتخابات خانه مطبوعات و انصراف جمعی تمام اعضای هیات مدیره این موسسه صنفی این استان خبر داد.

فرشید فلاح مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: خانه مطبوعات یک نهاد مستقل در استانهاست که اداره‌کل فرهنگ و ارشاد اسلامی جایگاه نظارتی بر عملکرد آن دارد.

وی ادامه داد: ۱۵ داوطلب انتخابات خانه مطبوعات استان سمنان (شامل هفت عضو هیات مدیره کنونی و هشت عضو دیگر این موسسه صنفی) از مجموع ۲۰ داوطلب، پنجشنبه و در فاصله کمتر از ۲۴ ساعت از پایان مهلت نام‌نویسی و در مرحله تایید صلاحیت انصراف دادند، که این موضوع به وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی گزارش شد.

وی اضافه کرد: با توجه به شرایط به وجود آمده در خانه مطبوعات استان سمنان، وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی دستور تعویق برگزاری انتخابات این موسسه صنفی را صادر کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان سمنان گفت: زمان برگزاری انتخابات خانه مطبوعات این استان متعاقبا اعلام می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایرنا، ۱۵ داوطلب انصراف دهنده انتخابات خانه مطبوعات استان سمنان شامل مصطفی کواکبیان رییس هیات مدیره، صدیقه قدم عضو هیات مدیره و مدیرعامل، مهدی صمیمیان نایب رییس هیات مدیره، چهار نفر از اعضای هیات مدیره کنونی شامل فاطمه احمدی، رضا مهدیان، محمدرضا خزر و مهدی بصیری، و همچنین اعضای دیگر خانه مطبوعات سمنان شامل سیدمنصور عمادی، زین‌العابدین داودی، علیرضا عربی، حسن آخوندی، محمدعلی جوادیان، فاطمه کارگران، حسین متولی و محمدابراهیم خوری هستند.

مصطفی کواکبیان رییس هیات مدیره خانه مطبوعات استان سمنان که در فاصله کمتر از ۲۰ ساعت از اعلام داوطلبی، انصراف داده است، درباره علت این موضوع به خبرنگار ایرنا گفت که پاسخگوی پرسش به صورت تلفنی نیست.

صدیقه قدم عضو هیات مدیره و مدیرعامل خانه‌مطبوعات استان سمنان و داوطلب دوره بعدی خانه مطبوعات نیز در گفتگو با خبرنگار ایرنا افزود: به دلیل مسایل شخصی از ادامه رقابت در انتخابات انصراف داده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.