سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا در همدان

رئیس هیات اسکواش استان همدان از معرفی نفرات برتر مسابقات اسکواش یلدا خبر داد. 

اسدالله ربانی‌مهر گفت: بر اساس برنامه‌ریزی انجام شده هر سال چهار دوره مسابقات به صورت فصلی برگزار می‌شود که شاهد استقبال خوب پسران و دختران رده‌های سنی از مسابقات بودیم.

او گفت: هدف از برگزاری مسابقات افزایش سطح کیفی و مهارتی بازیکنان اشکواش است و افراد منتخب در اولویت اعزام به مسابقات کشوری هستند.

 رئیس هیات اسکواش همدان گفت: یکی از مزیت‌های این رشته ورزشی در همدان جذب کودکان و فعالیت خوب کمیته استعدادیابی در سال‌های اخیر بوده که روز به روز افراد جدیدی جذب می‌شوند و با علاقه و انگیزه به آموزش می‌پردازند. 

ربانی مهر با اشاره به برگزاری مسابقات اسکواش به مناسبت شب یلدا گفت: در بخش دختران کمتر از ۱۳ سال مهیا امیری‌شیخ و مهرانه پشتوار نفر برتر این بخش از مسابقات شدند و در بخش پسران کمتر از ۱۱ سال، آریا عباس‌بیگی و باران بهمن‌پور رتبه اول و دوم و در بخش پسران کمتر از ۱۳ سال، امیرعباس ربانی رتبه اول و دانیال شاهسوند رتبه دوم را کسب کردند.

او گفت: از افراد برتر در روز‌های آینده تقدیر خواهد شد و از فدراسیون نیز برای این افراد مدال‌هایی به همراه لوح تقدیر اعطا می‌شود.


 رئیس هیات اسکواش همدان اولویت هیات اسکواش را توسعه زیرساخت‌ها در کنار استعدادیابی عنوان کرد و گفت: همین موضوع منجر به کسب رتبه سوم کشور توسط هیات اسکواش استان همدان شده است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.