مربی پاکستانی دارای مدرک جهانی رشته اسکواش یک دوره آموزش رایگان را به مدت ۲ روز برای رده‌های سنی مختلف استعداد‌های این استان برگزار کرد.

رئیس هیات اسکواش همدان گفت: این مربی پاکستانی به دعوت هیات اسکواش همدان به این استان سفر کرده است.

اسدالله ربانی مهر گفت: "محمد مهدی" مربی جهانی اسکواش این دوره آموزشی را برای رده‌های سنی کمتر از ۱۱ سال دختران و پسران، کمتر از دختران و پسران و رده‌های سنی آزاد برگزار کرد.

او هدف از حضور این مربی سطح ۲ جهان در همدان را ارتقا سطح دانش مربیان و بازیکنان اسکواش، ارایه آخرین شیوه‌های تکنیکی و فنی اسکواش برای ورزشکاران و استعدادیابی و ارزیابی سطح کیفی اسکواش بازان شرکت کننده در این دوره عنوان کرد.

رئیس هیات اسکواش همدان گفت: مربی جهانی اسکواش که به دعوت فدراسیون کشورمان به ایران سفر کرده است، پیش از این دوره‌های مشابه را در استان‌های زنجان، مرکزی و بوشهر نیز برگزار کرده بود.

مربی پاکستانی رشته اسکواش در همدان دوره آموزشی رایگان برگزار کرد

ربانی مهر گفت: مبنای فعالیت اسکواش در سال جاری را توسعه این ورزش با اجرای دوره‌های آموزشی و شناسایی استعداد‌ها در سطح شهرستان‌ها قرار داده‌ایم.

او گفت: اسکواش جزو رشته‌های ورزشی مستعد در همدان است و با زمینه‌سازی لازم در راستای فعالیت این رشته در سطح شهر‌های مختلف استان، می‌توانیم علاوه بر همگانی کردن آن، در راستای پرورش و شکوفایی استعداد‌ها نیز اقدام کنیم.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار