سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۹۰ تیم پلیس خراسان‌شمالی در طرح زمستانه خدمات رسانی می‌کنند

با آغاز طرح ترافیکی زمستانه دستگاه‌های خدمات‌رسان ۹۰ تیم پلیس در این طرح خدمات رسانی می‌کنند.

فرمانده انتظامی استان گفت: طرح ترافیکی زمستانه پلیس و دستگاه‌های خدمات رسان خراسان شمالی با هدف تامین امنیت و سلامت مسافران از امروز (۲۱ آذرماه) در سطح معابر و جاده‌های استان آغاز شد و تا اواخر اسفندماه ادامه دارد.

سردار مطهری افزود: ۹۰ تیم در قالب ۱۷۰ پلیس به مسافران زمستانه و کاربران جاده‌ای استان خدمات رسانی می‌کنند.

وی افزود: با بهره برداری از ۱۵ کیلومتر جاده بجنورد – جنگل گلستان و یک طرفه شدن این جاده امیدواریم شاهد تصادفات کمتری در این جاده باشیم.
سرهنگ اسپیدکار رئیس پلیس راه استان گفت: ۵۵ تیم پلیس راه در قالب ۱۱۰ نفر و ۳۵ تیم پلیس راهور در قالب ۶۴ نفر در طرح ترافیکی زمستانه به مردم و مسافران عبوری از استان خدمات می‌دهند.

مدیر کل راهداری خراسان شمالی هم گقت: ۱۵ هزار تن شن و نمک در محل گردنه‌ها و راهدار خانه‌ها برای زمستان ذخیره سازی شده است.
مشتری افزود: ۲۱ اکیپ راهداری در قالب ۲۲۰ راهدار با ۲۴۷ دستگاه انواع ماشین آلات سنگین، نیمه سنگین و سبک در طرح زمستانی به مسافران خدمات رسانی می‌کنند.

معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استاندار خراسان شمالی هم در این آیین با بیان اینکه یکی از رسالت‌های مهم دستگاه‌های خدمات رسان در طرح زمستانه، صیانت از جان و سرمایه‌های مسافران عبوری از جاده‌های استان است، گفت: حضور نیرو‌های خدمات رسان می‌تواند در زمینه وقوع حادثه‌ها بازدارنده و پیشگیرانه باشد.

حسن ناهیدی افزود: حضور نیرو‌های مختلف در جاده‌ها می‌تواند در کاهش آثار حوادث و کاهش تالم آن برای مردم نقش آفرین باشد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.