سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

استقرار معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری کرمان در میدان+ تصاویر

معاون فرهنگی اجتماعی شهردار کرمان از استقرار نمادین معاونت فرهنگی اجتماعی شهرداری در میدان «شهدا» (مشتاق) خبر داد.

 عبدالرضا شیخ‌شعاعی گفت: وضعیت میدان شهدا (مشتاق) مورد رضایت هیچ‌یک از ذی‌نفعان و ذی‌اثران این میدان نیست؛ نه مردم کرمان، نه کسبه میدان، نه زائران و مسافران شهر کرمان و نه هیچ‌یک از مسئولان شهر، از شرایط این میدان راضی نیستند.

وی تصریح کرد: میدانی که به نام مقدس شهدا،  نام‌گذاری شده، مقبره مشتاق‌علی‌شاه به‌عنوان یک اثر فرهنگی و تاریخی در این محدوده قرار دارد و مهم‌تر از همه، مسجد جامع کرمان به‌عنوان یک اثر تاریخی و مذهبی در مجاورت این میدان قرار گرفته، نباید چنین وضعیتی داشته باشد.

مدیرعامل سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، افزود: امروز فعالیت‌های سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان را به‌صورت نمادین به این میدان منتقل کردیم که توجه مردم و مسئولان را به نارسایی‌ها و مشکلاتی که در این میدان وجود دارد، جلب کنیم و مقدمه‌ای برای انجام هماهنگی‌های لازم برای بهبود وضعیت میدان شهدا  شود.

شیخ‌شعاعی، درخصوص استقبال شهروندان از این اقدام سازمان فرهنگی، اجتماعی و ورزشی شهرداری کرمان، تصریح کرد: تعدادی از افرادی که مراجعه کردند، ارباب‌رجوع سازمان بودند و سایر شهروندان از جمله کسبه و ساکنان اطراف میدان نیز حضور پیدا کرده و نظرات و مشکلات خود را درخصوص میدان «شهدا» (مشتاق) مطرح کردند؛ برخی درخواست‌ها و انتقاد‌ها نیز مربوط به سایر بخش‌های شهرداری است که به آن‌ها منتقل می‌کنیم. 

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.