سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

۵ فروند اسکله گردشگری در هرمزگان آماده بهره برداری

پنج فروند اسکله پهلودهی شناور‌های گردشگری در بنادر غرب و جزیره قشم آماده بهره‌برداری است.

حسین عباس‌نژاد مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: پنج فروند اسکله پهلودهی شناور‌های گردشگری شامل سه فروند در غرب استان و ۲ فروند در جزیره قشم در سفر رئیس جمهور آماده بهره‌برداری است.

او گفت: سازمان بنادر و دریانوردی به عنوان مرجع دریایی برای ایمنی مسافرت‌های دریایی، نیاز به جهش جدید در بحث نوسازی شناور‌های مسافربری دارد که از محل وجه اداره شده با تشکیل یک کمیته هماهنگی‌های لازم انجام شده است.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان گفت: سازمان بنادر و دریانوردی در نشست‌های هماهنگی با وزارت صمت، سازندگان، سازمان صنایع دریایی وزارت دفاع و سایر ارگان‌های مرتبط برگزار و طرح‌هایی با همفکری تعاونی‌ها تهیه کرده است.

عباس‌نژاد افزود: اداره کل بنادر و دریانوردی هرمزگان به عنوان پایلوت و مدیر پروژه معرفی شده است، براین اساس کار موافقت‌نامه‌ها با بانک‌های عامل نیز انجام شده که امیدواریم شرایط مطلوب‌تری برای برگشت سرمایه ایجاد کنیم.

او با اشاره به ساخت ۵۰ شناور مسافری به ارزش کلی ۱۸ هزار میلیارد ریال و تامین حدود ۸۰ درصد تسهیلات از محل وجوه اداره شده سازمان بنادر و دریانوردی گفت: از ۵۰ فروندی که در دستور کار است ۹۰ درصد آن برای استان هرمزگان خواهد بود.

مدیرکل بنادر و دریانوردی هرمزگان افزود: این شناور‌ها توسط صنایع داخلی ساخته می‌شود و تلاش می‌کنیم تا پایان امسال ساخت نخستین شناور را آغاز کنیم. 

عباس‌نژاد گفت: در زمان حاضر حدود ۵۲ فروند شناور با ظرفیت حدود پنج هزار صندلی به مسافران در بنادر هرمزگان خدمات می‌دهند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.