سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه آموزش‌ها به بهره برداران موجب کاهش شکایات شهروندان شده است

مدیرعامل سازمان مدیریت میادین میوه و تره بار شهرداری تهران گفت: مهارت برخورد صحیح با شهروندان از جمله آموزش هاى مهم است.

ایوب فصاحت مدیرعامل سازمان مدیریت میادین بر توجه به عرضه محصولات با کیفیت و داشتن رفتار مناسب با شهروندان تاکید و اظهار کرد: جلب رضایت شهروندان و خدمت رسانی بهتر از جمله موضوعات مهم و مورد تاکید ما است که باید بهره برداران به آن توجه ویژه داشته باشند.

وی افزود: با توجه به افزایش تعداد مراجعان، باید میادین و بازارهای میوه و تره بار را توسعه دهیم.

فصاحت با تاکید بر اینکه با آموزش به بهره برداران، شکایات مردمی نیز در میادین و بازارها کاهش داشته است تصریح کرد: مهارت برخورد صحیح با شهروندان از جمله این آموزش ها است.

وی درباره زنجیره تامین گفت: این موضوع جزء برنامه‌های تحولی در سازمان مدیریت میادین است که ما در این حوزه به تکامل رسیده‌ایم.

فصاحت ادامه داد: شهردار محترم و اعضای محترم شورای اسلامی شهر تهران با دفاع از اساس‌نامه، ما را در تکمیل زنجیره تامین حمایت کردند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.