سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

آزمایشگاه تخصصی بتن دانشگاه بین‌المللی چابهار افتتاح شد

آزمایشگاه تخصصی بتن دانشگاه بین‌المللی چابهار امروز شنبه با حضور قشر‌های مختلف مردم و مسوولان بویژه دانشجویان افتتاح شد.

عبدالغفور بادپا رئیس دانشگاه بین المللی چابهار گفت: تولید بتن سبز در دانشگاه بین‌المللی چابهار با استفاده از آزمایشگاه تخصصی بتن، دانشجویان به راه حل‌های سازگار با محیط زیست پی می‌برند

عبدالغفور بادپا به اهداف افتتاح آزمایشگاه تخصصی بتن دانشگاه بین‌المللی چابهار اشاره کرد و افزود: تحقیقات و نوآوری در زمینه بهبود کیفیت و عملکرد بتن از اهداف است که آزمایشگاه تخصصی بتن به منظور ارتقای کیفیت و عملکرد بتن در ساخت و ساز‌های آینده تحقیقات و نوآوری را انجام می‌دهد.

وی بیان کرد: تولید بتن سبک و قوی از دیگر هدف‌ها است که آزمایشگاه تخصصی بتن، تولید بتن سبک و قوی با استفاده از مواد جدید و فناوری‌های پیشرفته است که در سازه‌های سبک و مقاوم به کار می‌رود.

آزمایشگاه تخصصی بتن دانشگاه بین‌المللی چابهار افتتاح شد 

رئیس دانشگاه بین المللی چابهار ادامه داد: این آزمایشگاه تخصصی بتن به تولید بتن‌های سبز و سازگار با محیط زیست متعهد است و به کاهش اثرات زیان‌بار بر محیط زیست از طریق استفاده از مواد بازیافتی و فرآورده‌های طبیعی می‌پردازد.

وی تصریح کرد: علاوه بر تحقیقات و تولید، آزمایشگاه تخصصی بتن نیز به آموزش و ارتقای دانش در زمینه بتن‌سازی می‌پردازد و دانشجویان را با آخرین دستاورد‌ها و فناوری‌های مرتبط با این حوزه آشنا می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.