سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

دوره آموزشی ارتقاء توانمندی‌ها و آموزش معلمان در سیستان و بلوچستان آغاز شد

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان گفت: رویش مهر دوره آموزشی ارتقاء توانمندی ها و آموزش معلمان با هدف ارتقای توانمندی ها و صلاحیت های حرفه ای آموزگاران در این استان به مدت ۶ ماه آغاز شد.

رسول صفرزایی  گفت: در قالب این دوره معلمان ابتدایی در یک دوره 6 ماهه آموزش های لازم و بسیار کاربردی کتاب های ریاضی دوره اول ابتدایی و فارسی دوره دوم ابتدایی را مستقیما توسط مولفان کشوری و وزارتی فرا می گیرند.

وی ادامه داد: انتخاب دروس در دوره آموزشی رویش مهر با هدف ترکیب و تجمیع آموزش ها با طرح ملی شهید محمد ابراهیم همت انجام شده و امیدواریم در پایان سال تحصیلی ۱۴۰۳_۱۴۰۲ با مجموعه آموزش های مکمل طرح شهید همت، رویش مهر، وبینارهای استانی و کارگاه های منطقه ای، تحولی ملموس در ارتقاء توانمندی های آموزگاران استان و به تبع آن در آموزش های ارائه شده به دانش آموزان دوره ابتدایی در کلاس درس را شاهد باشیم.

معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش سیستان و بلوچستان تاکید کرد: معلمان نقش اساسی در تعلیم و تربیت داشته و برای تغییر در جامعه و زندگی اجتماعی باید از نظام آموزشی و معلمان آغاز کنیم که در این راستا ارتقای توانمندی معلمان در دستور کار این اداره کل قرار دارد.

وی با بیان اینکه معلمان این استان برای توسعه فعالیت حرفه‌ای خود و نیل به تدریس اثربخش به همکاری یکدیگر و مشارکت و تعامل با هم نیاز دارند افزود: این دوره آموزشس موقعیت بسیار مناسبی را برای معلمان این خطه در این زمینه فراهم می‌کند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.