نماینده مردم شهرستان‌های چابهار، نیکشهر، قصرقند، کنارک، زرآباد و دشتیاری در مجلس شورای اسلامی گفت: ساخت مجتمع آموزشی، مدارس استاندارد و خوابگاه برای دانش آموزان دختر و پسر مهمترین نیاز جنوب سیستان و بلوچستان است تا شاهد توسعه علمی و آموزشی باشیم بنابراین بنیاد مستضعفان در این زمینه ورود کند.

معین الدین سعیدی در شورای اداری جنوب سیستان و بلوچستان که با حضور رئیس بنیاد مستضعفان و فرمانداران در چابهار برگزار شد گفت: حوزه انتخابیه چابهار با ۶ شهرستان و حدود ۵۵۰ هزار نفر جمعیت مشکلات زیادی در حوزه کمبود فضای آموزشی دارد که امیدواریم با ساخت خوابگاه و مدارس شبانه رورزی شاهد جلوگیری از ترک تحصیل دانش آموزان باشیم.

وی با اشاره به خدمات و فعالیت‌های ماندگار بنیاد مستضعفان، گفت: ساخت چند آبنما برای روستاهای دشتیاری سبب رضایتمندی مردم محروم شده است.

نماینده حوزه انتخابیه چابهار در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: در سال ۱۳۹۸ بیش از ۹۰۰ میلیون مترمکعب آب در پی بارندگی های سیل آسا پس از تخریب زیرساخت ها و خسارت به کشاورزی و واحدهای مسکونی بدون هیچ استفاده وارد دریای عمان می‌شود، درخواست دارم برای ساخت سازه‌های آبخیزداری در رودخانه باهوکلات و رودخانه کاجو محدوده دشتیاری اقدام شود.

وی عنوان کرد، نگاه بنیادمستضعفان نگاهی برگرفته از منویات رهبرمعظم انقلاب در راستای خدمت بی منت به مردم بویژه به مناطق کم برخوردار به ویژه سیستان و بلوچستان و حوزه جنوب استان است.

سعیدی ادامه داد: نحوه پیگیری مصوبات بنیاد مستضعفان می تواند بعنوان یک الگو برای مدیریت های کلان از جمله دولت باشد.

وی با بیان اینکه کارهای بنیاد مستضعفان و زیر مجموعه تحت مدیریت مهندس فتاح برای مردم حوزه انتخابیه چابهار شاهکار و برای همه مردم ملموس بوده است، خاطرنشان کرد: پیشنهاد مشخص من از بنیاد مستضعفان تامین زیرساخت های برق از جمله تهیه ترانس برق، ساخت و توسعه خوابگاه‌های شبانه روزی به ویژه برای دختران، تکمیل مدارس نیمه کاره، اجرای طرح‌های هادی بصورت مشارکتی است.

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار