سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ناکامی سارق منزل در لواسانات

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری پایتخت از دستگیری سارق منزل هنگام پرسه زنی در محدوده لواسانات خبر داد و گفت: متهم به ۱۰ فقره سرقت اعتراف کرد.

سرهنگ صادق ضرونی سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران بزرگ در تشریح این خبر گفت: شب گذشته تیم عملیات کلانتری ۱۶۶ لواسانات درحال گشت زنی در محله و خیابان "نهالستان " تهران به یک دستگاه خودرو مشکوک شده و خودرو را تحت مراقبت‌های ویژه پلیسی قرار می‌دهند. 

وی افزود: با استعلام پلاک خودرو متوجه می‌شوند پلاک خودرو دستکاری شده که ماموران بلافاصله برای دستگیری فرد وارد عمل می‌شوند و دستور ایست صادر می‌شود.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران ادامه داد: راننده خودرو پس از مشاهده گشت پلیس بلافاصله به طرز خطرناکی متواری شده و با حرکات مارپیچ به خودروی‌های عبوری شهروندان آسیب وارد کرده و به هشدار ماموران بی‌توجهی کرد. 

این مقام انتظامی ادامه داد: ماموران باتجربه با استفاده از شگرد‌های پلیسی موفق به توقف خودرو و دستگیری متهم شدند. 

سرهنگ ضرونی خاطر نشان کرد: متهم دارای سابقه سرقت و تحمل حبس در زندان می‌باشد، همچنین آلات و ادوات سرقت و یک قبضه سلاح سرد از خودرو متهم کشف و متهم به ۱۰ فقره سرقت از منازل در محدوده لواسانات معترف شد.

سرکلانتر یکم پلیس پیشگیری تهران در خاتمه اشاره کرد: شناسایی مال باختگان در دستور کار کلانتری ۱۶۶ لواسانات قرار گرفت و کشف جزئیات پرونده کماکان ادامه دارد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۴
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۹:۵۲ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چه کار مهمی انجام داده اند
ناشناس
۱۶:۰۶ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
بیچاره نیروی انتظامی با سختی و از جان گذشتگی مجرمین را دستگیر میکنند ولی دادگاه با احکام خیلی سبک باعث آزادی مجرمین در چند ماه بعد شده و زحمت ها را هدر داده و امنیت را از بین می برند
ناشناس
۱۴:۲۳ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
اخی بیچاره گناه داشت اگه اینقدرگرونی نبودوضع ماسخت نبوددست به دزدی نمیزدن منم‌ اگه‌ میتونستم وگیرنمیفتادم‌همین کارامیکردم وضع مالیمون بد
ناشناس
۱۵:۳۱ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
یعنی چون گرونی هست . بریم دزدی .