سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان میرجاوه از دستگیری باند سارقان تجهیزات مخابراتی و سیم و کابل با اعتراف به ۲۱ فقره سرقت در این شهرستان خبر داد.

 سرگرد احمد بدیع ثابت بیان کرد: در پی وقوع چند فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و نیز سیم و کابل در سطح حوزه به ویژه در ساعات پایانی شب و ایجاد نارضایتی عمومی، در این راستا گشت پوششی و آشکار کلانتری ۱۱ با حضور مستمر به صورت شبانه فعال گردید.

 وی افزود: با تلاش ماموران کلانتری ۱۱ با اجرای طرح امنیت محله محور، ۳ نفر سارق حرفه‌ای تجهیزات مخابراتی و سیم و کابل برق در حین سرقت، درحال بریدن سیم‌های کافو شبکه‌های مخابراتی مشاهده و با شگرد‌های خاص پلیسی به همراه اموال سرقتی دستگیر گردیدند.

 سرپرست فرماندهی انتظامی شهرستان میرجاوه با بیان اینکه برابر اعلام مخابرات خسارت وارد شده به شبکه بیش از ۲ میلیارد ریال بوده است، تصریح کرد: بیش از ۹۰% سرقت‌ها در سطح شهرستان مربوط به معتادین متجاهر می‌باشد و همچنان در دستور کار گشت کلانتری جمع آوری این افراد بوده تا از هرگونه سرقت و آسیب به اموال عمومی جلوگیری گردد.

 سرگرد "بدیع ثابت" با اشاره به استمرار این طرح‌ها و اعتراف متهمان به ۲۱ فقره سرقت تجهیزات مخابراتی و نیز سیم و کابل در سطح حوزه، خاطر نشان کرد: پلیس حافظ مال و ناموس مردم جامعه است و اجازه نخواهد مجرمان آرامش و امنیت جامعه را خدشه دار کنند.

      
 

برچسب ها: سارقان ، فراجا
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.