سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

صنایع شاهرود سهم بیشتری در اجرای طرح ملی کاشت درخت داشته باشند

فرماندار شاهرود بابیان اینکه برای ارتقای مسائل زیست محیطی نیاز به نگهداری درخت بعد از کاشت آن است، گفت: واحدهای صنعتی شهرستان سهم بیشتری در اجرای طرح ملی کاشت درخت داشته باشند.

جلالی  در مراسم درختکاری ۷۴ هکتار از عرصه‌های منابع طبیعی شاهرود بابیان اینکه توجه به محیط زیست و منابع طبیعی در صدر برنامه‌های دولت‌ها قرار گرفته است، گفت: در این بین علاوه بر تعهد بین‌المللی تکالیف ملی پیرامون این مباحث داریم که باید به آن اهمیت دهیم.

وی افزود: بر همین اساس طرح کاشت یک میلیارد درخت طی چهار سال مطرح و قرار هست بعد از کاشت، موضوع نگهداری نیز انجام شود تا بتواند مسائل محیط زیست و منابع طبیعی را ارتقا بخشد.

فرماندار شاهرود بابیان اینکه دستگاه‌های اجرایی برای اجرای این طرح مشارکت لازم را دارند، ابراز داشت: این امر به تنهایی کافی نیست و برای نتیجه گرفتن طرح در دراز مدت باید در نظام آموزش نهادینه شود.

جلالی با تاکید بر اینکه در اجرای طرح کاشت یک میلیارد درخت می‌طلبد تا مردم مقیدتر از گذشته به این مباحث ورود کنند، تصریح کرد: واحدهای صنعتی و صنفی و تولیدی تکلیف دارند بیش‌تر از سایر نهادها و دستگاه‌ها به خاطر تولید آلودگی سهم بیشتری در این کار مهم داشته باشند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۱۲:۱۰ ۱۷ آذر ۱۴۰۲
چرا نمی‌خواهید باور کنید وضعیت آب بحرانیه..امسال تابستون تو همین شاهرود مونده بودن آبو بدن به درختا یا مردم واس شرب...جلوی شهرک صنعتی همه درختایی که ۲۰ سال از عمرشون میگذره خشک شدن ..فقط به خاطر بی آبی..