سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تخصیص ۱۲ میلیارد تومان اعتبار به حوزه پژوهش میراث فرهنگی

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی گفت: در آینده ۱۲ میلیارد تومان اعتبار پژوهشی به این مجموعه تخصیص می‌یابد.

شاهوردی مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی از قول مساعد در خصوص تخصیص اعتبارات پژوهشی به میزان ۱۲ میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی به این اداره کل خبر داد و گفت: این امر نشان می‌دهد در بعد ملی به این موضوع اهمیت بیشتری داده می‌شود.

او افزود: با پیگیری‌های صورت گرفته نه تنها توانسته ایم صد درصد اعبتارات پژوهشی سال‌های گذشته این اداره کل را محقق کنیم بلکه امسال نیز افزایش ردیف اعتبارات تخصیصی پژوهشی از سیاست‌های این اداره کل بوده است.

شاهوردی میزان اعتبارات پژوهشی این اداره کل را در امسال معادل ۴۰۰ میلیون تومان عنوان کرد و ادامه داد: این میزان نسبت به پارسال صد در صد رشد داشته است.

مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی خراسان جنوبی با اشاره به برخی از اقدامات مؤثر صورت گرفته در حوزه‌های مختلف میراث فرهنگی استان در زمینه‌های پژوهشی بیان کرد: اقدامات خوبی در حوزه صنایع دستی، میراث فرهنگی و احیا رشته‌های منسوخ شده انجام شده که نشان از گام‌های مؤثر پژوهشی در این زمینه‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.