مدیر عامل مرکز نوآوری و توسعه تعاون خراسان جنوبی عنوان کرد:

حمایت از ۲۰ شرکت نوآور تولیدی در مرکز نوآوری استان

علی آبادی گفت: ۲۰ شرکت فناور و نوآور تولیدی در حوزه‌های صنایع دستی، ساختمان سازی، فناوری اطلاعات، مجتمع‌های تولیدی پوشاک، الکترونیک و کشاورزی تحت پوشش این مرکز هستند.

علی آبادی مدیر عامل مرکز نوآوری و توسعه تعاون خراسان جنوبی گفت: مرکز نوآوری و توسعه تعاون خراسان جنوبی (منتا) زیر نظر و سیاست‌های وزارت تعاون بوده و از پارسال در برخی شهرستان‌ها که شرایط لازم را داشتند، راه اندازی شده است.

او افزود: این مرکز در فضایی به وسعت هزار متر در استان با رویکرد توانمندسازی، توسعه کسب و کار‌های خرد، تولیدی‌ها و مجموعه‌های فناور و نوآور فعال است.

علی آبادی بیان کرد: ۲۰ شرکت فناور، نوآور و تولیدی در حوزه‌های صنایع دستی، ساختمانی، فناوری اطلاعات، مجتمع‌های تولیدی پوشاک، الکترونیک و کشاورزی با هدف توسعه بازار و ارزش افزوده تحت پوشش مرکز هستند. 


بیشتر بخوانید


مدیر عامل مرکز نوآوری و توسعه تعاون خراسان جنوبی با اشاره به ارائه آموزش‌های لازم مارکتینگ به ۱۵ گروه عنوان کرد: دو مدل ایجاد زنجیره ارزش در صنایع دستی و در شرکت‌های فناور پیگیری می‌شود و امید است این دو مدل تا پایان سال عملیاتی شود.

او تصریح کرد: تعاونی‌ها ۷ نفر عضو دارند که به نوعی در هر تعاونی برای ۳ نفر و به صورت میانگین ۱۰ تا ۱۵ نفر هم اشتغال غیر مستقیم ایجاد شده است که در مجموع تا پایان امسال برای حدود ۶۰ نفر به شکل غیر مستقیم و برای حدود ۱۵ نفر هم به طور مستقیم شغل ایجاد می‌شود.

علی آبادی اظهار کرد: با ادارات تعاون، شرکت شهرک‌های صنعتی، پارک علم و فناوری، سازمان بسیج علمی، فناوری و پژوهشی، میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی قرارداد‌هایی امضا شده تا خدماتی ارائه و تسهیلاتی دریافت شود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار