سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

نماینده ولی فقیه در استان سمنان:

جهاد تبیین در دانشگاه‌های استان سمنان با حضور موثران محقق شود

حجت الاسلام والمسلمین مطیعی بابیان اینکه جهاد تبیین در واقع حرکت در مسیر درست شیوه رفتار و گفتاری ائمه است، گفت: جهاد تبیین در دانشگاه‌ها باید با حضور موثران انجام شود.

حجت الاسلام مرتضی مطیعی نماینده ولی فقیه در استان سمنان در جلسه شورای هماهنگی تبلیغات اسلامی استان سمنان ضمن بیان اینکه انجام جهاد تبیین در دانشگاه‌های استان امری ضروری است، ابراز داشت: این امر می‌بایست در آستانه روز دانشجو با حضور موثران بیش از گذشته انجام شود.

وی ضمن بیان اینکه جهاد تبیین در واقع نوعی هدایت و روشنگری است، افزود: جهاد تبیین در دانشگاه‌های استان سمنان با حضور موثران انجام شود.

نماینده، ولی فقیه در استان سمنان با بیان اینکه بنا بر گفته رهبر معظم انقلاب دانشجویان برای اثر گذاری بیشتر در کنار تحصیل و علم باید بصیرت و دشمن شناسی خود را افزایش دهند، ابراز داشت: این امر در همه حوزه‌ها باید جلوه و نمود پیدا کند.

مطیعی ضمن بیان اینکه ۹ دی به نام روز بصیرت نامگذاری شده است، تصریح کرد: می‌طلبد تا مردم استان سمنان نیز با حضور در مراسم مرتبط با این روز حمایت همه جانبه خود را از نظام مقدس جمهوری اسلامی ایران بار دیگر به ورطه نمایش بگذارند.

وی افزود: برای حضور پرشور مردم در انتخابات باید با بسیج کردن همه نیرو‌ها و استفاده از تمام ظرفیت‌ها به این مهم عینیت بخشید تا دسیسه‌های دشمن در این زمینه خنثی شود.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.