سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیرکل امور عشایر استان ایلام:

نمایشگاه گردشگری زاگرس نشینان ایلام تا ۲۰ آذر دایر است

مدیرکل امور عشایر استان ایلام گفت: نخستین جشنواره گردشگری "زاگرس نشینان" تا ۲۰ آذرماه پذیرای بازدید و خرید مردم استان است.

محمدجواد خانزادی مدیرکل امور عشایر استان ایلام اظهار کرد: زمان فعالیت این نمایشگاه و جشنواره با توجه به استقبال مردم تا ۲۰ آذرماه تمدید شد در حالی که طبق برنامه ریزی اولیه تاریخ فعالیت این نمایشگاه و جشنواره هفتم تا ۱۷ آذرماه بود.

وی افزود: این نمایشگاه و جشنواره با هدف توانمندسازی جوامع محلی عشایری و هنرمندان صنعتگر برای نخستین بار به میزبانی استان ایلام و با مشارکت ۱۱ استان از ناحیه رویشی زاگرس برگزار شده است.

خانزادی ادامه داد: این نمایشگاه در ۵۴ غرفه و سیاه چادر برپا شده است که در آن عشایر و صنعتگران هنرمند محصولات تولیدی خود اعم از خوراکی، صنایع دستی و سوغات محلی خاص استان خود را عرضه کرده اند.

وی تاکید کرد: یکی از اهداف اصلی این نمایشگاه، زمینه سازی برای ایجاد یک دهکده دائمی گردشگری و عرضه محصولات عشایری استان در این مکان است.

خانزادی بیان کرد: عشایر استان ایلام از تنوع تولید انواع محصولات خوراکی و صنایع دستی برخوردار هستند و معرفی این محصولات به عامه مردم و گردشگران وجود یک بازارچه دائمی را در استان ضروری کرده است.

وی مطرح کرد: مکان کنونی نمایشگاه و جشنواره زاگرس نشینان محل مناسبی برای ایجاد دهکده گردشگری و بازارچه دائمی محصولات عشایری استان است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.