سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

ارائه دستاورد‌های شرکت برق در هفته پژوهش

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد از ارائه دستاورد‌های این شرکت در نمایشگاه هفته پژوهش خبر داد.

ابوالفضل اسدی مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد گفت: همزمان با هفته پژوهش، دهمین نمایشگاه دستاورد‌های پژوهش و فناوری استان یزد از ۱۳ تا ۱۶ آذر ۱۴۰۲ در شهرک نمایشگاه‌های بین‌المللی برگزار می‌شود.

او با بیان اینکه شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نمایشگاه دستاورد‌ها و نیاز‌های پژوهشی خود را به نمایش می‌گذارد افزود: بررسی نا ترازی تولید، مصرف برق، چالش احداث نیروگاه‌های بزرگ خورشیدی و ارائه نیاز‌های پژوهشی صنعت برق از برنامه‌های روز اول و ارائه راهکار‌های مدیریت مصرف و کاهش بار سرمایشی خانگی و استاندارد‌های مرتبط از برنامه‌های روز دوم است.

مدیرعامل شرکت برق منطقه‌ای یزد ادامه داد: معرفی و ارائه نیاز‌های فناورانه و ساخت داخل صنعت برق برنامه روز سوم و پاسخ به شبهات مردمی در زمینه نیروگاه‌های خورشیدی خانگی، تأسیسات صنعت برق و حریم آن‌ها از برنامه‌های روز چهارم غرفه شرکت برق منطقه‌ای یزد در این نمایشگاه است.

اسدی با اشاره به اینکه ارائه نیاز‌های پژوهشی و جذب محقق، آموزش و ترویج فرهنگ مدیریت مصرف و اطلاع‌رسانی و... از محورهای  این شرکت در تشکیل نمایشگاه است بیان کرد: علاوه بر این، تجهیزات ساخت داخل، تجهیزات ترویجی مدیریت مصرف و دستاورد‌های پژوهشی مانند نرم‌افزار GIs، دستاورد‌های بهینه‌سازی فونداسیون نیز از جمله محصولات و خدمات قابل‌عرضه در این نمایشگاه است. 

گفتنی است مردم استان یزد می‌توانند با حضور در این نمایشگاه، چالش‌ها و درخواست‌های خود را با مسئولان شرکت برق منطقه‌ای یزد مطرح کنند.

برچسب ها: هفته پژوهش ، برق
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.