همزمان با هفته پژوهش، با حضور دانش آموزان نخبه و پژوهشگر، زنگ پژوهش در دبیرستان حکیم زاده یزد نواخته شد.

مهران فاطمی استاندار یزد در آیین نواخته شدن زنگ پژوهش گفت: ما وظیفه و ماموریتی جز ساختن ایران اسلامی نداریم و ساختن ایران جز از مسیر علم و فناوری محقق نخواهد شد. این علم و فناوری به دست شما دانش آموزان است و ما نیز هر گونه حمایتی را از مجموعه خلاقانه و فناورانه دانش آموزی استان داشته و خواهیم داشت.

مهران فاطمی اظهار داشت: جوانان این مرز و بوم ثابت کرده اند که توانمندی و قابلیت‌های بسیار زیادی در عرصه علم و فناوری دارند و هر کجا نیاز بوده با توان داخلی خدمت رسانی کرده اند.

مدیرکل آموزش و پرورش استان یزد نیز در این مراسم گفت: دوام هر ملت و هر دین بسته به میزان بهره مندی از عقلانیت و فکر و اندیشه ورزی است و مادامی که در این مسیر حرکت شود مسیر موفقیت را در پی خواهد داشت. 

محمدکاظم رحیمی نژاد افزود: تمدنی پایدارتر است که پژوهش و فکر بیشتری داشته است و خلقت و دوام و حیات فردی و اجتماعی انسان نیز به همین اصل وابسته است.

در این مراسم دانش آموزان اختراعات و توانمندی‌های خود را در زمینه‌های علمی و پژوهشی به نمایش گذاشتند همچنین تجلیل از دانش آموزان نخبه و پژوهشگر و مدال آوران المپیاد‌ها و مسابقات علمی از دیگر برنامه‌های این مراسم بود.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار