سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هشدار به مدیران؛ آسانسورهای غیر استاندارد ادارات پلمب می شوند

سرپرست اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد گفت: آسانسور‌های غیر استاندارد عمومی و دولتی استان توسط کارشناس استاندارد پلمب می‌شوند.

مسلم حسینیان در بازدید از آسانسور‌های اماکن دولتی و عمومی گفت: به منظور جلوگیری از بروز حوادث و خطرات جانی در موقع بهره برداری، علاوه بر بازرسی اولیه، بازرسی‌های ادواری سالیانه نیز برای تمامی آسانسور‌ها الزامی است.

وی ادامه داد: در صورت وقوع حوادث و سوانح احتمالی مسئولیت مستقیم بر عهده مالکان و مدیران ساختمان‌های دارای آسانسور خواهد بود.

سرپرست اداره‌کل استاندارد کهگیلویه و بویراحمد افزود: در راستای استاندارد‌سازی آسانسور‌های مراکز عمومی و دولتی، کارشناسان استاندارد پس از بررسی وضعیت آسانسور‌ها به دلیل رعایت نکردن بند‌های بحرانی بی توجهی به اخطار‌های متعدد اقدام به پلمب آسانسور یک واحد هتل آپارتمان و یک ساختمان پزشکی این استان کردند.

وی عنوان کرد: با توجه به اجباری بودن استاندارد آسانسور، همه مدیران ساختمان‌ها، ارگان‌های دولتی و خصوصی باید برای استانداردسازی آسانسور‌های واحد‌های خود اقدام کنند.

حسینیان با تبیین اهمیت استانداردسازی آسانسور‌های اماکن عمومی و دولتی، افزود: علاوه بر تائیدیه اولیه آسانسورها، دریافت تائیدیه ایمنی ادواری، نکته‌ای حائز اهمیت است و مدیران نهاد‌های دولتی، آپارتمان‌های خصوصی، ساختمان‌های پزشکان، بیمارستان‌ها، هتل‌ها، مراکز اقامتی و سایرین باید مطابق قوانین و مقررات اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.