سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بیمه ها باید در تامین مالی استان حضور داشته باشند

استاندار کرمان گفت: تمام حق بیمه از استان کرمان خارج شود در حالی که بیمه‌ها باید در سرمایه‌گذاری و تامین مالی استان کمک کنند.

به گزارش روابط عمومی استانداری کرمان، محمدمهدی فداکار در جمع مدیران شرکت‌های بیمه‌ای استان کرمان با حضور معاون طرح و توسعه بیمه مرکزی ایران افزود: شرکت‌های استان عمدتا قرارداد‌های بیمه خود را با نمایندگی‌های خارج از استان منعقد می‌کنند و این منابع از استان کرمان خارج می‌شود.

وی افزود: حداقل نیمی از حق بیمه پرداخت شده باید در داخل استان بماند و به سرمایه‌گذاری معطوف شود، قابل قبول نیست که تمام حق بیمه از استان کرمان خارج شود. 

استاندار کرمان گفت: شرکت‌های بیمه‌ای باید به توسعه استان کرمان کمک کنند، یکی از گرفتاری‌های بزرگ ما در استان تامین مالی است که این حق بیمه‌ها می‌تواند بسیار راهگشا باشد. 

فداکار اظهار کرد: حق بیمه پرداخت شده مردم استان کرمان، مبلغ بزرگی است و انتظار می‌رود که شرکت‌های بیمه‌ای با ما همکاری کنند، بیمه‌ها باید به مسئولیت‌های اجتماعی خود پایبند باشند. 

استاندار کرمان عنوان کرد: ظرفیت‌های ویژه‌ای در استان کرمان در حوزه‌های مختلف معادن، کشاورزی و گردشگری وجود دارد که بیمه‌ها می‌توانند به آن توجه کنند. 

وی گفت: اگر شرکت‌های بیمه‌ای موجود با ما همکاری نکنند، تشکیل یک کنسرسیوم از شرکت‌های بزرگ صنعتی استان در حوزه بیمه در برنامه خواهد بود.

فداکار تصریح کرد: یکی از کار‌های شرکت‌های بیمه‌ای، مسئولیت‌های اجتماعی ناشی از درآمد استان است و باید در حوزه سرمایه‌گذاری و یا تامین منابع مالی استان کمک کنند.

برچسب ها: منابع مالی ، بیمه ها
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.