سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

طرح ملی شهریاران در سطح ملی در جریان است

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار بر مشارکت کلیه ادارات، ارگان‌ها و نهاد‌های شهرستان و عموم مردم شهرستان در این رویداد ملی تأکید کرد.

 هوشمند معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی فرماندار گفت: عموم مردم، مسئولین و کارکنان ادارات، شورا‌ها و دهیاران می‌توانند با ورود به درگاه ارتباطی www.shahriaran.ir ایده‌ها و اقدامات خود را ثبت کرده و مردم برای حل مسائل خود پیش‌قدم شده و همزمان مسئولان نیز با شناخت ظرفیت‌های مردمی و حمایت‌های گوناگون موانع را از سر راه مردم برداشته و نهایتا ایده‌ها در جهت رفع مشکلات کارساز خواهد بود.

او افزود: تاکنون از ظرفیت و مشارکت مردمی در بسیاری از طرح‌ها و پروژه‌های عمرانی، اقتصادی، کشاورزی، درمانی، آموزشی، خدماتی استفاده شده و مردم پای کار آمده اند، که جای تقدیر دارد. 

 هوشمند در بخش دیگری از سخنان خود تصریح کرد: مشارکت حداکثری در انتخابات نکته مهمی است که رهبر معظم انقلاب درخصوص انتخابات پیش رو مطرح کرده و روی آن تاکید دارند و بر این اساس همه ما موظف هستیم در راستای مشارکت حداکثری و اجرای برنامه‌های پیش بینی شده ستاد انتخابات شهرستان در این راستا، برنامه‌ریزی و آن را عملیاتی نماییم. 

 در پایان هریک از اعضا به بیان دیدگاه‌ها و نظرات خود پرداختند.

برچسب ها: شهریاران ، استان یزد
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.