رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد گفت: ضرورت دارد علیرغم نظارت‌های فیزیکی و میدانی بر عملکرد پیمانکاران خدمات شهری، نظارت هوشمند نیز مکمل آن گردد.

نیکونژاد رئیس کمیسیون نظارت و حقوقی شورای اسلامی شهر یزد با بیان اینکه با توجه به گستردگی فعالیت‌های خدمات شهری، نظارت هوشمند نیز باید صورت پذیرد گفت: با پیگیری‌های صورت گرفته در جلسات قبل مبنی بر راه اندازی سامانه جامع خدمات شهری توافق نامه و قرارداد خرید سامانه بین مدیریت نظارت بر پیمانکاران خدمات شهری و شرکت برنامه نویس و با نظارت سازمان فاوا شهرداری منعقد شده است و درخواست‌ها و پیشنهادات مدیریت نظارت بر پیمانکاران خدمات شهری به شرکت مربوطه ارایه شده و شرکت در حال تکمیل برنامه نویسی جهت سیستمی کردن درخواست‌ها است.

به گفته او: ۵ ماه آینده سامانه نظارت بر پیمانکاران خدمات شهری به بهره برداری خواهد رسید و وضعیت خدمات شهری به صورت هوشمند پیگیری و نظارت می‌شود.

نیکونزاد خاطرنشان کرد: قطعا با مجهز شدن معاونت خدمات شهری به این سامانه، خدمات مطلوب تری به مردم ارائه می‌شود.

او تأکید کرد: از شهروندان نیز درخواست می‌شود به عنوان شهریاران درخصوص نظارت بر خدماتی که به شهر ارایه می‌شود و همچنین عملکرد پیمانکاران خدمات شهری مشارکت کنند و از طریق سامانه ۱۳۷ موارد رو به سمع و نظر مدیران شهری برسانند.

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.