سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بهبود دسترسی به نمایشگاه شهر آفتاب با افتتاح متروی پرند

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب گفت: افتتاح ایستگاه متروی پرند، سرفاصله حرکت مترو در ایستگاه شهر آفتاب را نیز کاهش خواهد داد.

 

عباس تقدسی‌نژاد مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در گفت‌وگو با  باشگاه خبرنگاران جوان درباره آثار افتتاح ایستگاه متروی پرند گفت: با بهره‌برداری از این ایستگاه، علاوه بر تسهیل دسترسی‌های غرب و جنوب غرب پایتخت، دسترسی ریلی به نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب نیز بهبود پیدا کرد.

وی با اشاره به واقع شدن ایستگاه متروی شهر آفتاب در محدوده باقرشهر تا پرند افزود: افتتاح متروی پرند، فاصله زمانی حرکت مترو از ایستگاه شاهد_باقر شهر به سمت نمایشگاه شهر آفتاب را کاهش می‌دهد.

تقدسی‌نژاد ادامه داد: ایستگاه پرند، سومین رویداد افتتاحی در دوره ششم مدیریت شهری محسوب می‌شود که رئیس‌جمهور درآن حضور داشته است و این مسئله نشان از اهمیت بسته‌های افتتاحی شهرداری تهران و سطح مقبول تعامل شهرداری تهران و دولت سیزدهم است.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در پایان با اشاره به تمرکز شهرداری تهران بر انضباط مالی و توسعه درآمدها به ویژه تحققدرآمدهای پایدار گفت: تحقق بودجه شهرداری در سطوح کم‌سابقه توام با تحرک بدنه اجرایی، سبب شده پروژه‌های خرد و کلانشهری به طور مستمر افتتاح شود.

وی افزود: مهم‌ترین اثر بهره‌برداری از پروژه‌های شهری، بهبود کیفیت خدمت‌رسانی به شهروندان و در نتیجه رضایت آن‌ها است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
نظرات کاربران
انتشار یافته: ۱
در انتظار بررسی: ۰
ناشناس
۰۷:۲۰ ۱۱ آذر ۱۴۰۲
شهر آفتاب = شهر سرقت و دود و گرما و خاک و بوی گند