مدیرعامل نمایشگاه بین‌المللی شهر آفتاب از لزوم انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب، بر اساس مصوبه سال ۱۴۰۰ شورای شهر، و شورای عالی حمل‌ونقل و ترافیک در سال ۱۴۰۱ خبر داد.

عباس تقدسی‌نژاد در گفت‌وگو با خبرنگار باشگاه خبرنگاران جوان درباره آخرین وضعیت برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در سایت شهر آفتاب گفت: افزایش برگزاری رویدادهای نمایشگاهی در شهر آفتاب در حال تحقق بوده و مصداق آن، رشد ۱۰۰ درصدی برگزاری رویدادها، از برگزاری ۲۰ نمایشگاه در سال گذشته به ۴۰ نمایشگاه تا پایان سال ۱۴۰۲ است.

وی افزود: البته برای تکمیل زیرساخت‌های استاندارد شهر آفتاب نیز بر اساس مطالعات کارشناسی و طرح توسعه اقداماتی در دست انجام است.

تقدسی‌نژاد در بخش دیگری در پاسخ به آخرین وضعیت انتقال نمایشگاه‌ها به شهر آفتاب توضیح داد: بر اساس مصوبه سال ۱۴۰۰ شورای شهر در ابتدای دوره ششم و نیز هفتاد و ششمین مصوبه شورای عالی حمل‌ونقل و ترافیک در آذرماه ۱۴۰۱، انتقال نمایشگاه‌های پرمخاطب به شهر آفتاب مورد توافق همه دست‌اندرکاران صنعت نمایشگاهی پایتخت از جمله مدیریت شهری، راهور و شرکت سهامی نمایشگاه‌های بین‌المللی تهران بوده و لازم‌الاجرا است.

وی افزود: البته برگزاری توامان دو یا چند رویداد نمایشگاهی در هر یک از سایت‌های نمایشگاهی نیز آثار و پیامدهایی مشابه برگزاری یک نمایشگاه پرمخاطب را دارد.

مدیرعامل نمایشگاه شهر آفتاب در پایان نمایشگاه ماشین‌آلات، یراق‌آلات و مواد اولیه صنایع چوب را آخرین رویداد برگزار شده در شهر آفتاب عنوان کرد و از برگزاری مسابقات رباتیک و هوش مصنوعی انتخابی جام جهانی ۲۰۲۴ برزیل، از ۳۰ آبان‌ماه در شهر آفتاب خبر داد.

برچسب ها: نمایشگاه ، شهرداری
اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار