سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

در دهه فجر صورت می گیرد؛

آغاز عملیات اجرایی ۲۷۰ هکتار از اراضیِ طرح نهضت ملی مسکن در رفسنجان

سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان کرمان از آغاز عملیات اجرایی ۲۷۰ هکتار از اراضیِ طرح نهضت ملی مسکن در شهر رفسنجان طی دهه فجر خبر داد.

جلسه شورای مسکن شهرستان رفسنجان با حضور رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان، حجت الاسلام جلالی نماینده مردم شهرستان رفسنجان در مجلس شورای اسلامی، حسین رضایی فرماندار، مسلم موسی زاده معاون مهندسی و ساخت اداره کل راه و شهرسازی، روسای ادارات، بخشداران، کارشناسان، نمایندگان صنایع و شهرداران شهر‌های شهرستان رفسنجان برگزار شد.

در این جلسه رضا حافظی سرپرست اداره کل راه و شهرسازی ضمن تشکر از مسئولین شهرستان رفسنجان در راستای طرح نهضت ملی مسکن گفت: برنامه ابلاغی ما در شهر رفسنجان ۱۳هزار و ۴۱۴ نفر است که تا این لحظه ۱۷ هزارو ۷۵۱ نفر ثبت نام کرده اند و از این تعداد ۴ هزار و ۳۴۴ نفر تایید نهایی شده اند.

وی افزود: تا کنون در شهر رفسنجان تعداد۱۸۰ واحد به صورت دو نفره در حال احداث،۶۴ قطعه زمین تحویل به بنیاد مسکن شده است و ان شاءالله در دهه فجر امسال عملیات اجرایی ۲۷۰ هکتار آغاز خواهد شد.

در ادامه این جلسه به مسائل مربوط به شهر‌های بهرمان، جوادیه، کشکوئیه و صفائیه پرداخته، پیشنهاداتی مطرح و تصمیماتی اتخاذ شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.