معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان قزوین گفت: زمان ثبت نام طرح اقدام ملی در استان تا ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه بیست و یکم اسفند تمدید شد.

به گزارش  گروه استان های باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین ، رافع ناصری فر معاون مسکن و ساختمان اداره کل راه و شهرسازی استان با اشاره به اینکه ثبت نام مرحله دوم اقدام ملی مسکن در شهر‌های محمدیه و بویین زهرا انجام می‌شود، گفت: زمان ثبت نام در این طرح در استان تا ساعت ۲۴ امشب چهارشنبه بیست و یکم اسفند تمدید شد.

ناصری فر افزود: متقاضیان برای ثبت نام در طرح اقدام ملی مسکن، صرفاً از یکی از روش‌های سامانه طرح اقدام ملی مسکن به نشانی Tem.mrud.ir و سامانه پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ استفاده کنند.

او اضافه کرد: برای رعایت اصول بهداشتی و جلوگیری از گسترش بیماری کرونا، آن دسته از متقاضیان که به هر دلیل امکان استفاده از رایانه شخصی در منزل را ندارند می‌توانند از ساعت ۱۰ صبح امروز چهارشنبه بیست و یکم اسفند از طریق تلفن همراه شخصی خود و با ارسال پیامک کد ملی سرپرست خانوار به سر شماره پیامکی ۳۰۰۰۷۳۶۴۰ برای ثبت نام اولیه در طرح، اقدام کنند.

معاون مسکن و ساختمان راه و شهرسازی استان گفت: بدیهی است ثبت نام نهائی از این متقاضیان پس از رفع بیماری کرونا و با اطلاع رسانی قبلی، از طریق سامانه ثبت نام طرح اقدام ملی مسکن به آدرس (tem.mrud.ir) انجام می‌شود.

انتهای پیام/ک

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار