سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اجرای طرح بیمه اجباری برای واحد‌های گاوداری صنعتی در استان قزوین

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای طرح بیمه اجباری برای واحد‌های گاوداری صنعتی در این استان خبر داد.

یوسف جلوخانی معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان قزوین از اجرای طرح بیمه اجباری برای واحد‌های گاوداری صنعتی در این استان خبر داد و گفت: این طرح با هدف حمایت از تولیدکنندگان و بهره برداران در دستور کار این سازمان قرار گرفته  است.

وی با بیان اینکه در راستای سیاست استان مبنی بر حمایت از تولید بخصوص تولید گوشت قرمز نشست‌های کارشناسی با حضور اتحادیه دامداران، بانک کشاورزی و اداره کل دامپزشکی برگزار شده اظهار داشت: توسعه بیمه دام‌های سنگین در گاوداری‌های صنعتی استان از مهمترین برنامه‌های این معاونت است.

معاون بهبود تولیدات دامی سازمان جهاد کشاورزی استان گفت: تولیدکنندگان باید اطمینان خاطر داشته باشند که در صورت بروز مشکلاتی نظیر بیماری‌هایی که موجب تلفات و کشتار اجباری دام می‌شود، بیمه خسارات وارده به این قشر را جبران می‌کند.

جلوخانی یادآور شد: دامداران برای بیمه اجباری دام‌های خود می‌توانند به بانک کشاورزی، سازمان نظام مهندسی کشاورزی، اتحادیه دامداران و دفاتر بیمه کشاورزی در سطح شهرستان‌های استان مراجعه و نسبت به بیمه دام‌های خود اقدام کنند.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.