سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

پروژه فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی در کمترین زمان ممکن ساخته خواهد شد

جانشین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا گفت: قرارگاه خاتم الانبیا فاز دو عملیاتی فرودگاه امام خمینی را در کمترین زمان ممکن و با بهترین کیفیت با سرمایه گذاری شرکت های چینی خواهد ساخت.

به گزارش خبرنگار باشگاه خبرنگاران  سردار عباس اکبری، جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا در مراسم شروع عملیات عمرانی فاز دو شهر فرودگاهی امام خمینی  گفت:  چه در زمان جنگ چه پس از آن از سربازان پاسدار جمهوری اسلامی هستیم و موظفیم در عرصه  خدمت باشیم،  بنابراین تمام توان خود را در خدمت نظام گذاشتیم و در سپاه پاسداران بخش مهندسی به قرارگاه خاتم‌الانبیا انبیا واگذار شده‌ است. 

به گفته وی به طور قطع انگیزه ما در این پروژه پیمانکاری نیست و ما در تمام ‌پروژه‌ها پیشرو بودیم و انگیزه ما رسالتی است که در خدمت نظام هستیم و به‌دنبال انتفاع برای سپاه نیستیم. 

جانشین فرمانده قرارگاه خاتم‌الانبیا با تاکید براینکه انتفاع قرارگاه انجام آن رسالتی است که در نتیجه برای جمهوری اسلامی ایران به دست می‌آید و وظیفه ذاتی و الهی خود را دنبال می‌کنیم، گفت: توسعه فاز دوم فرودگاه امام این آبروی جمهوری اسلامی برای ارتباط با جهان است.

وی اظهار کرد: پروژه فاز دو عملیات اجرایی شهر فرودگاهی امام خمینی  از جمله پروژه های مهمی است که آبرو و حیثیت جمهوری اسلامی ایران را نشان می دهد بنابراین قرارگاه سازندگی خاتم الانبیا  با تمام توان در خدمت آن خواهد بود و حضور ما به شکل  کارفرما است و سعی خواهیم کرد با تمام توان وظیفه خود را دنبال  کنیم در کمترین زمان و با بهترین کیفیت  این پروژه را بسازیم.

او تاکید کرد: نگاه ما به این پروژه  نگاه رسالتی و ارزشی است و  از تمام پتانسیل  خود در حوزه  تلاش و علم استفاده خواهیم کرد‌

 

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.