سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

بذرپاش در پاسخ به باشگاه خبرنگاران:

تعداد پروازهای روزانه فرودگاه امام در ایام پیک به ۳۰۰ پرواز می‌رسد

وزیر راه وشهرسازی گفت: به ایرلاین‌های خارجی برای افزایش تعداد پروازها آزادی می‌دهیم و ایران نقطه ترانزیتی بسیاری از کشورها خواهد شد.

بذرپاش در پاسخ به باشگاه خبرنگاران جوان در خصوص تعداد هواپیماهای وارد شده به کشور گفت: موضوع ورود هواپیماها را با ملاحظه دنبال می کنیم هواپیماهای وارد شده  توسط بخش خصوصی انجام می شود  و سیاست تامین ناوگان فعال شده است.

وی افزود: سیاست ما در  بخش خصوصی تدارک تامین هواپیماها و توسعه ناوگان  است و به دلیل ملاحظات و تشدید تحریم ها نمی توانیم اعلام کنیم.

بذرپاش همچنین در خصوص پروازهای فرودگاه امام یادآور شد: در برخی روزها ۱۷۰ پرواز در فرودگاه امام انجام می‌شود و در برخی مواقع شلوغ سال به روزانه ۳۰۰ پرواز هم افزایش می‌یابد.

وی با توجه به توسعه ناوگان هوایی کشور، گفت: وقتی بستر توسعه پروازها مهیا می‌شود، دولت ایران با دادن آزادی به ایرلاین‌های خارجی، پروازها را افزایش می‌دهد.

وزیر راه و شهرسازی تأکید کرد: بسیاری از کشورها ایران را به‌عنوان نقطه ترانزیتی انتخاب خواهند کرد و ما سایر خدمات فرودگاهی را به ایرلاین‌های خارجی ارائه می‌دهیم، به این ترتیب فرودگاه امام به مبدأ  و مقصد پروازی شرکت‌های هواپیمایی خارجی تبدیل خواهد شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.