سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

یادواره شهدای استانداری آذربایجان شرقی، فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان تبریز

یادواره شهدای استانداری آذربایجان شرقی، فرمانداری و بخشداری‌های شهرستان تبریز با حضور خانواده معظم شهدا، مدیران، کارمندان، فرمانده سپاه عاشورا، معاون سیاسی استانداری و فرماندار برگزار شد.

سردار داداشی فرمانده توپخانه شمال شرق سوریه و شهردار شهر ابوکمال سوریه با تاکید بر اینکه کارمندان در طول هشت سال دفاع مقدس و حتی بعد از آن با حضور در جبهه‌ها و نیز آماده سازی‌های پشت جبهه نقش بسیار مهم و اساسی ایفا کردند، گرامیداشت یاد و خاطره شهدای کارمند را یکی از رئوس مهم و محوری برنامه‌های مذهبی و معنوی عنوان کرد.

وی با بیان اینکه رژیم صهیونیستی در جریان تجاوزات نظامی مکرر خود از سال ۲۰۰۸ تاکنون، هزاران کودک فلسطینی را در نوار غزه به شهادت رساند و علاوه بر آن صد‌ها کودک نیز به دلیل بیماری و شرایط بد تحت محاصره جان خود را از دست دادند گفت:مردم دنیا در ماه‌های اخیر چهره واقعی رژیم کودکش اسرائیل را بصورت کامل شناخت.

رحیم صارمی در عملیات خیبر فرمانده گردان سیدالشهدا و مدتی هم در سپاه مسئولیت تفحص فعالیت داشته به عنوان راوی به روز‌های هشت سال دفاع مقدس که برابری، برادری، همدلی، همزبانی، مهربانی، اخوت، با هم آن جا جمع بود اشاره کرد و افزود: آن روز‌ها پول و مسئولیت مطرح نبود؛ مال و ریاست مطرح نبود، من نشنیدم کسی بگوید فرمانده می‌گفتند مسئول.

در این یادواره مداحان و گروه همخوانی با ارائه برنامه‌های مختلف بر معنویت این برنامه افزودند و حاضرین آخر سر به شهید گمنام دوران دفاع مقدس که در محوطه استانداری آذربایجان شرقی به خاک سپرده شده است ادای احترام کردند.

گفتنی است تاکنون تعداد ۳۳۰ شهید قشر کارمند دوران هشت سال دفاع مقدس در این استان شناسایی شده البته بدون تردید این آمار بیشتر از رقم کنونی است.

برچسب ها: یادواره ، شهدا
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.