سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

تجلیل از پرستاران نمونه کشوری و استانی در هشترود

از پرستاران نمونه کشوری و استانی در هشترود تجلیل شد.

نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی گفت:با توجه به شروع فصل بارش‌ها و مسدود شدن راه‌های برخی روستا‌ها نیاز است که آمبولانس‌های دیفرانسیل دار جهت اعزام بیماران به مراکز درمانی در بیمارستان امام حسین تجهیز شوند.

سید حمزه امینی  خواستار حضور پزشکان و کادر درمانی در مراکز درمانی روستایی بصورت مستمر را شد و افزود: بخاطر بیماری جزئی روستاییان با صرف هزینه‌های گزاف به شهر می‌آیند که می‌بایست مراکز درمانی و خانه‌های بهداشت در روستا‌ها مجهز به کادر درمان و ملزومات اولیه پزشکی و دارویی باشد.

حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود هم خواستار رفع کمبود‌های این بیمارستان را شد و گفت: مردم با مراجعه به دفتر امام جمعه از کمبود برخی دستگاه‌ها اظهار گلایه می‌کنند و اظهار می‌کنند برخی دستگاه‌ها در بیمارستان در حال خاک خوردن هستند و ما برای مداوا به تبریز می‌رویم.

وی از خیرین خواست برخی دستگاه‌ها از جمله فیکو چشم پزشکی را با خرید وسایل جزئی تجهیز کنند.

ابوالفضل پاشایی فرماندار شهرستان هشترود هم از حل مشکل آزمایشگاه بیمارستان امام حسین خبر داد و گفت: با خرید دستگاه‌های جدید برای این آزمایشگاه بزودی نسب و راه اندازی خواهد شد تا من بعد بیماران بخاطر فرسودگی و قدیمی بودن دستگاه‌های آزمایشگاه مجبور به مراجعه به بخش خصوصی نشوند.

وی خواستار احداث درمان بستر در شهر نظرکهریزی را شد و گفت: احداث این مرکز درمان بستر با توجه به قرار گرفتن این شهر در جاده ترانزیتی هشترود مراغه و آزاد راه هشترود مراغه باعث خواهد شد تا من بعد حوادث جاده‌ای و مراجعه کنندگان و اهالی روستا‌های این بخش دیگر به هشترود و شهر‌های همجوار مراجعه نکنند.

در این آیین از خانم‌ها "عفت سادات حسینی" پرستار بخش CCU به عنوان پرستار نمونه کشوری، "معصومه کوهی" پرستار بخش کودکان به عنوان پرستار نمونه استانی و" رقیه بابازاده" سرپرستار اتاق عمل به عنوان پرستار نمونه استانی تجلیل شدند

سید حمزه امینی نماینده مردم هشترود و چاراویماق در مجلس شورای اسلامی، حجت الاسلام جعفریان امام جمعه هشترود و پاشایی فرماندار شهرستان هشترود هرکدام جداگانه خواستار تجهیز بیمارستان امام حسین (ع) را شدند.

برچسب ها: تجلیل ، پرستار
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.