سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

اهدا و امانت ۱۲۱ هزار نسخه کتاب در کشور از کتابخانه رضوی

رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: ۱۲۱ هزار نسخه کتاب از کتابخانه رضوی به ۱۰۵ مرکز درخواست کننده کشور اهدا و امانت شد.

رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: با هدف توسعه فرهنگ کتابخوانی کتابخانه‌های رضوی از آبان پارسال تا کنون حدود ۱۲۱ هزار نسخه کتاب را به ۱۰۵ مرکز درخواست کننده درکشور اهدا کرده و یا به امانت داده است.

حجت الاسلام سیدجلال حسینی رئیس سازمان کتابخانه ها، موزه‌ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی گفت: خدمت فرهنگی از عرصه‌های خدمتی این آستان مقدس است از این رو با توجه به افزایش حجم مراجعه‌ها و اعلام نیازها، کتابخانه سیار منابع اطلاعاتی خود را به متقاضیان و به ویژه افراد ناتوان و کم توان، افراد سالخورده، استادان و مدرسان دانشگاهی و همچنین به سازمان‌ها و نهاد‌های درخواست کننده اهداء کرده و یا به امانت داده است.

او افزود: کتابخانه سیار آستان قدس رضوی  هم اکنون به بیش از ۸۵۰ نفر عضو حقیقی و حقوقی خدمات ارائه می‌کند و  مجاز به دریافت امانتی منابع درخواستی اعضای خود از همه مخازن و کتابخانه‌ها و بخش‌های سازمان برای ارسال به درب منازل اعضا است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.