سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

فرمانده کل سپاه مدام پیگیر رفع محرومیت‌های سیستان و بلوچستان است

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان گفت: فرمانده کل سپاه نگاه ویژه‌ای به استان و رفع محرومیت‌ها دارند و مدام پیگیر مسائل مختلف استان هستند.

 همزمان با فرارسیدن هفته بسیج صبح امروز اعضای ستاد گرامیداشت هفته بسیج استان سیستان و بلوچستان با نماینده ولی‌فقیه در استان دیدار کردند.

فرمانده سپاه سلمان سیستان و بلوچستان در این دیدار اظهار داشت: ایام پربرکت هفته بسیج را خدمت همه بسیجیان به خصوص بسیجیان استان سیستان و بلوچستان تبریک می گویم.

سردار احمد شفائی افزود: رویکرد برنامه‌های بسیج از سال گذشته بر مبنای سه محور شامل جهاد خدمت، جهاد تبیین و جهاد امید آفرینی است. ضرورت امروز کشور و استان به نحوی است که ما باید تمام ظرفیت خود را در این سه محور خلاصه کنیم.

وی تصریح کرد: شعار امسال هفته بسیج در راستای امیدآفرینی است و ما در حوزه جهاد امیدآفرینی تمرکز خود را بر روایت پیشرفت‌ها گذاشته‌ایم؛ نظام اسلامی با همت تمامی مدافعان انقلاب اسلامی پیشرفت‌های چشمگیری داشته که از اذهان مردم ما به دور مانده و باید برای آنان روایت شود.

شفائی افزود: در مجموعه سپاه 38 برنامه با محور امیدآفرینی و روایت موفقیت‌ها ساخته شده است؛ همچنین 103 گروه برای روایت پیشرفت‌ها به مناطق هدف تحت عنوان راهیان پیشرفت اعزام شده‌اند.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: 4363 نشست در بین اقشار مختلف در زمینه جهاد تبیین و نشست های روشنگری برگزار شده است؛ به طور کلی در زمینه جهاد تبیین سپاه استان در عرصه‌های فضای مجازی و فضای حقیقی با برگزاری نشست‌های روشنگری اقدام کرده است.

شفائی تصریح کرد: در عرصه جهاد خدمت نیز همه ظرفیت سپاه در استان بسیج شده است؛ فرمانده کل سپاه نگاه ویژه‌ای به استان و رفع محرومیت‌ها دارند و مدام پیگیر مسائل مختلف استان هستند.

وی افزود: با همت متولیان امر در سپاه سلمان مسائل استان به صورت تفکیک در همه شهرها، روستاها و محلات احصاء و اولیت‌بندی شده است؛ در کنار اقدامات سپاه استان تلاش شده تا از ظرفیت سایر رده‌ها مانند قرارگاه خاتم نیز بهره‌برداری شود.

فرمانده سپاه سلمان تاکید کرد: در زمینه تامین امنیت امروز سپاه سلمان ساختاری ارزشمند را در زمینه خدمت‌رسانی به مردم دارد که می‌تواند در خدمت مردم شریف استان باشد. همزمانی هفته بسیج امسال با اتفاقات غزه باعث شد تا از این فرصت ارزشمند برای حمایت از مردم مظلوم فلسطین استفاده کنیم.

وی خاطرنشان کرد: بسیج از مردم، با مردم و برای مردم است و تلاش ما این است تا اقدامات ما توسط خود بسیجیان عزیز اجرا شود؛ امیدواریم امسال بتوانیم با قوت بیشتر اهداف و رسالتی که به ما ابلاغ شده را پیگیری کنیم.

برچسب ها: سپاه سلمان ، بسیج
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.