لزوم تبیین نقش تحول گرایانه بسیج در توسعه پایدار جامعه

شهردار زاهدان گفت: ضرورت دارد نقش تحول گرایانه بسیج برای جامعه تبیین و نقش آن در توسعه پایدار بیان شود.

 محمد امیر براهویی  در نخستین روز از آغاز هفته بسیج ،در نشستی که با حضورسرهنگ قورزایی جانشین محترم فرماندهی سپاه سلمان استان در امور اقشار بسیج و سرهنگ میری جانشین محترم  فرماندهی بسیج شهرستان زاهدان و جمعی از مدیران شهری در سالن اجتماعات شهرداری زاهدان برگزار شد، بیان داشت:   هفته بسیج سالجاری با شعار محوری«بسیج؛امید ملت ایران» نامگذاری شده است،این شعار فلسفه تامل برانگیزی را به همراه دارد ،که مهم ترین آن نقش جامعه بسیجی در امیدبخشی جامعه است.این امید بخشی زمانی محقق خواهد شد که دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی در تمامی حوزه به روشنی شرح داده شود که این مهم همان جهاد تبیین است.

این مقام مسئول نیز در ادامه خاطر نشان کرد:شهرداری زاهدان با توجه به شمار بالای پرسنل ،جمعیت قابل توجهی از بسیجیان را دارد و بیش از هر زمان دیگری رسالت این نهاد برای تبیین دستاوردها که همان جهاد تبیین را حساس تر از پیش ساخته است. 

 وی با اشاره به اهمیت نقش بسیج در تمامی مناسبات اجتماعی ،سیاسی و امنیتی،گفت:بسیج نقشی تحول گرایانه در جامعه را ایفا می کند،از محرومیت زدایی تا اجرای پروژه های اجتماعی و فرهنگی ،از جمله رسالت های مهم بسیج است که با جدیت دنبال می شود.

 شهردار زاهدان ضمن اشاره به منحصربفرد بودن نهاد بسیج در جامعه گفت:بسیج مختص ایران اسلامی است و این سرمایه غنی اجتماعی و کارکرد آن می بایست در میان جامعه به روشنی تبیین گردد.

 همچنین در ادامه سرهنگ قورزایی ضمن گرامیداشت هفته بسیج و پاسداشت یاد و خاطر شهدای ایران اسلامی بویژه شهدای امنیت، نیز به شرح اهمیت دستاوردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی و جهاد تبیین پرداخت.

 وی پیروزی انقلاب اسلامی را محصول بسیج یکپارچه ملت ایران اسلامی عنوان و یاد آور شد:انقلاب اسلامی مرهون جان فشانی و سلحشوری بزرگان عرصه بسیج است.آنان برای اعتلای انقلاب کوشیده و در این مسیر به معنای توسعه ایران اسلامی جلایی تازه بخشیدند.
 

 

اخبار پیشنهادی
تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.
آخرین اخبار