سایر زبان ها

صفحه نخست

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج:

به زودی مشکلات درمانی بخش نگین کویر مرتفع می شود

مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج گفت: بزودی مشکلات درمانی بخش نگین کویر از جمله خدمات رادیولوژی، دندانپزشکی و پزشک متخصص مرتفع می‌شود.

جلسه شورای سلامت بخش نگین کویر با حضور بخشدار، مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج، نماینده امام جمعه، امام جمعه اهل سنت، شهردار، فرماندهان حوزه بسیج و انتظامی، شورای اسلامی شهر و بخش و دیگر مسئولین به مناسبت ولادت با سعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار در محل مرکز جامع سلامت روستایی محمدآباد دهگاوی برگزار شد.

میراولیایی بخشدار نگین کویر ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: با توجه به جمعیت ۳۰ هزار نفری و گستردگی بخش و ۳ مرکز جامع سلامت درخواست می‌شود تا مشکلات تخصیص پزشک متخصص، داروخانه شبانه روزی، نصب دستگاه کلر زنی استاندارد آب، پیشرفت اجرایی ۲ خانه بهداشت حسین آباد سرجنگل و علی آباد شهنوازی، بهداشت محیط روستاها، حمایت درمانی از مددجویان، تامین نیاز بیشتر دارویی و جذب گروه‌های جهادی پزشکی در این منطقه که بیش از پیش احساس می‌شود، پیگیری و مرتفع شود.

مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج نیز ضمن تبریک ولادت با سعادت حضرت زینب (س) گفت: خوشبختانه با پیگیری‌های انجام شده، ۶ پزشک متخصص در بیمارستان علی بن ابیطالب (ع) فهرج مستقر کردیم و همچنین خدمات رادیولوژی را در این بیمارستان راه اندازی می‌کنیم تا مردم مسافت و هزینه زیادی را تا شهرستان‌های همجوار متحمل نشوند.

وی افزود: برای رفاه حال شهروندان، خدمات دندانپزشکی از هفته آینده در مرکز جامع سلامت محمدآباد نگین کویر مستقر و به مردم این منطقه خدمات رسانی می‌کند.

مشکی در ادامه با اشاره به پیگیری و نصب دستگاه کلر زنی آب شرب در بخش نگین کویر گفت: تلاش خواهیم کرد تا خانه بهداشت حسین آباد سرجنگل و علی آباد شهنوازی تقریبا تا سه ماه آینده پیشرفت قابل قبولی داشته باشد و در آینده نزدیک بتواند به مردم این روستا‌ها خدمات بدهد.

وی همچنین از همکاری ناحیه مقاومت بسیج سپاه فهرج و آبفای نگین کویر به منظور واگذاری لوله و حل مشکل آب آشامیدنی درمانگاه محمدآباد دهگاوی تشکر کرد.

مدیر شبکه و مرکز بهداشت فهرج با اشاره به خدمات دهی طرح دیابت و فشار خون و درخواست همکاری از مردم تصریح کرد: در بحث بهداشت محیط ما با همکاری دیگر دستگاه‌ها این مشکلات را مدیریت و مرتفع خواهیم کرد.

در پایان این جلسه از کادر سلامت بخش نگین کویر فهرج تجلیل شد.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.