سایر زبان ها

صفحه نخست

انتخابات

سیاسی

بین‌الملل

ورزشی

اجتماعی

اقتصادی

فرهنگی هنری

علمی پزشکی

فیلم و صوت

عکس

استان ها

شهروند خبرنگار

وب‌گردی

سایر بخش‌ها

هر پرستار سیستان و بلوچستان جای ۲ نفر کار می‌کند

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان گفت: همجواری سیستان و بلوچستان با افغانستان و پاکستان که در بسیاری از شاخص‌های سلامت در پایین‌ترین سطح جهانی هستند، تلاش دوچندان همکاران ما را موجب شده است.

 حبیب غزنوی در آیین گرامیداشت میلاد حضرت زینب(س) و روز پرستار اظهار داشت: پرستاران در استان سیستان و بلوچستان مرزبان سلامت کشور هستند.

رئیس دانشگاه علوم پزشکی زاهدان افزود: همجواری سیستان و بلوچستان با کشورهای افغانستان و پاکستان که در بسیاری از شاخص‌های سلامت در پایین‌ترین سطح جهانی هستند، سبب شده تلاش‌های گسترده‌ای توسط همکارانمان جهت صیانت از سلامتی مردم استان و کشور صورت گیرد.

وی با بیان اینکه نیروی انسانی مهمترین عنصر تغییر در شاخص های حوزه سلامت است، گفت:  استاندارد نسبت پرستار به تخت 1.8 درصد است و در حال حاضر هر پرستار در استان سیستان و بلوچستان به جای 2 نفر کار می‌کند.

معاون درمان وزارت بهداشت نیز در آیین اظهار داشت: نامگذاری زاد روز بانوی عظیم الشان اسلام حضرت زینب کبری(س)، اسوه صبر و بردباری که با ایثار و فداکاری اقداماتی تاثیرگذار را در مسیر پرستاری از بازماندگان واقعه کربلا، از خود به یادگار نهادند افتخار بزرگ برای جامعه پرستاری است.

 سعید کریمی گفت: اهتمام و جدیت پرستاران در یاری رساندن به خلق به خصوص در ایام شیوع ویروس کرونا غیرقابل انکار است.

تبادل نظر
آدرس ایمیل خود را با فرمت مناسب وارد نمایید.